mijn dochter heeft ook slechte ervaringen gehad bij Lucardi, ook met graveren. Een andere juwelier heeft het uiteindelijk gratis notabene, voor haar opgelost.
Sorry maar ik verwacht hoe dan ook een goede service en bereidheid tot oplossing. Hoeft niet uit te maken hoe duur een winkel is hoor. Niet iedereen heeft een geldboom op de rug! Bovendien vraag ik om tips en advies voor waar ik nog meer kan kijken, niet of ik nu wel of niet een klacht moet indienen of waarom ik niet teveel moet verwachten. .
Nou.. Als hun steentjes loslaten door graveren zou ik daar überhaupt geen ring kopen. Dan verlies je de steentjes ook bij normaal dragen . Ik werk zelf bij een goudsmid/juwelier en heb nog nóóit meegemaakt dat stenen loslaten uit een ring door het graveren. Niet bij ringen van 600 en niet bij ringen van 15. Wat voor iets zoek je precies? Zilver met steentjes, maar breed of juist smal en sierlijk of strak, veel steentjes of maar 3 steentjes etc? Als je gewoon een random juwelier inloopt hebben ze vrij vaak het 'merk' kasius. Dat is een leverancier die ontzettend veel ringen heeft, ook goedkopere ringen. En een prima kwaliteit. En anders gewoon eens binnen lopen en rondkijken, informeren naar de mogelijkheden binnen jullie budget. Als je een voorbeeld hebt van de ringen van lucardi wil ik morgen best even kijken of zulk soort ringen ook bij een juwelier (ipv bijouterie) te koop zijn binnen je budget .
Ik heb geen slechte ervaringen met Lucardi, wel met Siebel. Wil ik iets meer kwaliteit sieraad, dan ga ik naar een echte juwelier. In mijn geval is dat alleen m'n trouwring want ik ben van de goedkope dingetjes en regelmatig wat nieuws.
Lol. Toen ik de titel 'Lucardi' zag, was ik benieuwd of het heel toevallig over het filiaal in Noord zou gaan en inderdaad! Ik was daar een poosje terug ringen voor en met mijn ouders aan het uitzoeken, maar ze vond het maar vervelend om alle ringen uit de kast te halen. Toen ze geen goede maten bleek te hebben, moesten we maar op de website gaan kijken. We werden zo de winkel uitgezet, zonder artikelnummer of ringmaat! We stonden eigenlijk met onze mond vol tanden... Uiteindelijk naar een ander filiaal gegaan die wel de moeite nam. Ik vraag me soms (lees:vaak) af hoe mensen door een sollicitatie gesprek komen? Zijn ze dan wel leuk? Hebben ze er dan wel zin in?
Kennisje van me maakt deze. Ik vind ze geweldig! https://suitsandshots.files.wordpress.com/2013/06/twinklebird.jpg of deze met letter http://s33.dawandastatic.com/Product2/40985/40985882/product_l/1358724276-767.jpg haar website is helaas even op vakantie twinklebird