.ExternalClass .ecxhmmessage P{padding:0px;}.ExternalClass body.ecxhmmessage{font-size:10pt;font-family:Tahoma;}Ha Jozee, Afgelopen vrijdag 31 augustus zijn we trotse ouders geworden van Benjamin. Hij weegt 3280 gr en is 50 cm lang. Van woensdag op donderdag 00:30 begon het met gebroken vliezen. Ik kreeg gelijk vette rugweeen, donderdagmiddag kon ik het qua pijn niet meer redden was al ruim 12 uur bezig met rugweeen opvangen. Toen naar het ziekenhuis gegaan en kreeg een ruggenprik, dit hielp 2 uurtjes de ontsluiting schoot niet op dus ik kreeg weeenopwekkers, mocht de rugweeenop mn zij in bed opvangen dat was niet lollig. Om 22:00 zat ik nog maar op 7cm en om 11 uur bleef ik op 8,5 cm haken. Echo laten maken maar alles was oke, om 23:30 nog steeds 8,5 en werd ik klaargemaakt voor de ok voor een keizersnede. De pomp vd weeenopwekker ging eraf, ik kon de verloskundige wel zoenen! Toen naar de ok voor de 2e ruggeprik dit keer een spinale! Wat fijn geen pijn!En toen nadat alles was voorbereid duurde het maar even en hoorde ik onze zoon huilen... Achteraf is Benjamin in de laatste heftige weeen een sterrenkijker geworden en zat dus vast in het geboortekanaal waardoor hij een punthoofd had. Dit is nu weg.. Hier een foto:
Ow meis! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Zoveel aan je gedacht nadat ik je die nacht toen je vliezen waren gebroken gesproken had in t kan niet slapen topic! Je hebt nog aardig te verduren gehad! Maar wat is je zoontje mooi! Kijk z'n lipjes tuiten voor n kusje! Geniet van de kleine! Ben blij voor jullie!
Dankjewel lieffie! Moet nog flink bijkomen dus zit hier niet zoveel maar lief dat je aan me hebt gedacht! Hoe is het met jou?
Neem ook maar lekker je tijd hoor! J rust momentjes pakken waar je kan! Met mij alles goed! Bijna 16 weekjes.. Beeb doet t goed! Geniet van je kleine mannetje! En zorg ook goed voor jezelf.. Dikke kus!