Hoi meiden Hier even een turbo bevalling Dinsdag avond ging ik rond 22.00 uur naar bed met lichte weeeen, om 12 uur was het zooo erg dat ik er echt niet meer tegen kon! Bleek dat ik al 8 cm ontsluiting had, om 2 uur waren we in het ziekenhuis, en om 2.26 is onze mooie zoon, en broertje van Eline geboren! Met de naam LUCAS JONATHAN ! Hij is met 34 weken geboren, en maakt het prima! Morgen wordt hij geopereerd aan de 12 vingerige darm, want deze is verstopt. Het is een heerlijk mannetje, en ik ben helemaal in love
Gefeliciteerd!! Wat een mooie namen heeft hij gekregen! Heel veel sterkte met de operatie, hopelijk mag hij snel naar huis!
Gefeliciteerd! Gelukkig is alles verder goed met hem ondanks dat je met 34 weken bevallen bent! Succes met de operatie..
gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. Heel veel sterkte vandaag voor de operatie. Hoop dat jullie snel naar huis mogen
wauw wat een mooi manneke hebben julie, ik snap helemaal dat je verliefd op em bent Sterkte met de operatie en dat hij maar gauw met jullie mee naar huis mag!! Gefeliciteerd natuurlijk ook met jullie zoon en broertje!
gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en broertje sterkte met de operatie dat alles goed mag blijven gaan
Hoi meiden, Lucas heeft gister zijn operatie gehad, en die is prima gegaan! Lucas ligt nu op de kinder ic en lag even aan de morfine en beademing, maar daar mag hij vandaag alweer vanaf! Het is een heel sterk ventje hij is vandaag alweer 6 dagen oud
Gefeliciteerd!! Fijn dat de operatie hoed verlopen is,zeker een sterk ventje. Hij ziet er goed uit voor een baby van 34weken,heerlijk!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Fijn dat de operatie goed is verlopen! Hopelijk hersteld hij snel en mag hij snel naar huis zodat jullie lekker kunnen genieten!
Toch een heftig begin hoor! Hopelijk snel naar huis om daar echt te gaan beginnen met genieten voor jullie gezinnetje!! Hou je ons op de hoogte als je tijd hebt?
Hoi dames, het gaat erg goed met lucas, het is nu 1 dag na de operatie en hij is van de morfine afgehaald van de beademing mag lucas vanavond of morgen af. Verder doet hij het geweldig, de artsen mogen naar de wond kijken, en eventueel aanraken, het doet hem niks, hij slaapt lekker rustig verder heerlijk kindje!! We hopen dat hij morgen van de kinder ic af mag, en weer naar zijn ziekenhuis kamertje mag gaan! Voor zover een update xxx
jeetje wat een vroeg vogeltje! Van harte gefeliciteerd, he is beautiful <3 En fijn dat de operatie goed gegaan is... knuf
Beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd met jullie schitterende mannetje! Super dat de operatie goed is gegaan meid, gaat het nu nog steeds goed met hem (en jou)?
Het gaat nog steeds super met lucas! We zijn zaterdag ontslagen uit het ziekenhuis met een gewicht van 2680gram vandaag woog hij 2770 gram het is een heerlijk ventje, en is zo,n schatje
Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat jullie weer thuis zijn. Wat een plaatje! Die mooie naam past hem goed!
Aah wat een schatje. Gefeliciteerd! Maar had je niet zoiets toen je weeen kreeg dat je als de sodemieter naar het ziekenhuis moest (aangezien je nog maar 34 weken zwanger was)