Wij weten het geslacht niet en hebben al een tijdje een jongens- en meisjesnaam, alleen twijfelen we nog welke meisjesnaam we nou leuker en mooier vinden. Ik ben daarom wel benieuwd welke naam hoger scoort
Heb gestemd op Mylène, maar eerlijk is eerlijk alleen omdat ik de andere twee namen hier in de omgeving zo enorm veel hoor bij pasgeboren kindjes dat ik ze wel een beetje gehoord heb nu hihi.
Ja dat is hier dus ook de twijfel.. net iets te populair misschien. Het is alleen ik had vroeger een collega Mylène en dat was echt een bitch.. maar ja vroeger he, dus moet daar maar niet meer aan denken! De namen van mijn kinderen zijn trouwens Jason en Aimée.
Ohh associaties zijn soms erg lastig los te laten hihi wat een drama kan dat zijn in je zoektocht naar DE naam. En de andere twee namen? Als die in jullie eigen omgeving niet zoveel voorkomt niet twijfelen hoor! (Zo ken ik bijv hier echt geen Julia of Emma, terwijl dat echte top 10 namen zijn) Vind Mila wel fijn klinken naast Jason en Aimée. Jenthe dan weer niet zo, maar vooral doordat Jason dan zo Engels/Amerikaans klinkt en Jenthe zo Hollands. Ook heel bijzonder om Mila te kiezen zo met de overeenkomst in letters met Aimée haar naam!
1. Mila 2. Mylène 3. Jenthe Vind Mila de enige échte mooie naam Heel veel succes met een keuze maken.
Vind Mylene de leukste maar eigenlijk vind ik geen van de drie namen passen bij Jason en Aimee. Zou dan toch weer voor een engels/amerikaanse naam gaan.
Alleen is Jason grieks en niet Amerikaans.. Snap wel dat mensen dat idee hebben omdat het ee n popi naam in de states en GB is maar heb bewust voor grieks en frans gekozen.
Mylène. Vind ik het mooiste passen bij Jason en Aimée en ik vind het ook veel mooier dan Jinte en Mila (teveel modenamen).
Ik heb voor Jenthe gestemd omdat ik de andere namen te "exotisch" vind. Jenthe vind ik nog het meest Nederlands klinken.
Mylene! Deze naam stond jaren geleden ook op mijn lijstje, ik vind deze naam nog steeds ontzettend mooi en uniek want ik hoor 'm nooit!
hihi weet wie je bedoel Om deze reden zou ik het ook niet doen, je legt onbewust altijd een link Heb ik vaak met namen die ik ken van vroeger en niet leukwaren
Lol!! Nou bitch misschien een groot woord maar ze had wel hele rare trekjes zoals je weet Naja ik merk wel wat het wordt, mijn man is zo makkelijk hij vindt het allemaal leuk en goed voor mij alleen maar lastig! Misschien komt er gewoon een jongen uitrollen en hoef ik niet na te denken hier over