Mijn ventje is vandaag 2 weken oud en is afgelopen vrijdag opgenomen in het ziekenhuis. Hij dronk TE weinig (als hij 45 dronk waren wij al blij) en viel maar af. ff verhaaltje van vandaag, want wij denken dat het met lucht te maken heeft: Jaimy is NIETS aangekomen vandaag Mja, ook niets afgevallen moeten we maar denken. Hij heeft 2x bij de zuster fles leeggedronken, bij ons vandaag 2x60cc. Maar meneer had zijn sonde 2x uitgetrokken (hij moet nu 7x85cc drinken per dag), dus 1e keer konden we niets geven via sonde, net wel. (net nieuwe in) Maar we denken dat het hele euvel bij hem ligt aan lucht. Hij krijgt schijnbaar ontzettend veel lucht binnen...want elke keer haalden ze dat via de sonde eruit. Soms 30cc, soms meer (en das veel!) Boeren lukt hem zowat niet, zeiden de zusters ook allemaal, ze moeten echt een half uur met hem in alle standen proberen en als ze geluk hebben komt er een boer (en dan ook 1 dat je denkt van "hij heeft me meteen helemaal ondergespuugt") maar meestal komt er dan nog niets! Dus wij denken dat het aan lucht ligt. Want als hij 60cc drinkt en er zit 30cc lucht in zijn buik, denkt jaimy dat ie vol zit, stopt ermee en valt in slaap. Maar ALS hij boert (bij zuster dus vannacht 2x) dan drinkt hij dus die laatste 30cc wel op! Dus hij kan het wel, maar we gaan de logopediste weer mee laten kijken,misschien dat we een andere speen moeten gaan proberen ofzo.....we zien wel. Afwachten maar weer. Hij heeft de avent fles al geprobeerd, een Dr.Brown fles en nu heeft ie een dodi fles met dodi 3 standen speen. We kunnen jaimy in alle standen leggen lijkt wel, maar hij boert niet. Bij de zusters dus ook niet. Heel af en toe wel. En DAN drinkt hij daarna zijn fles wel leeg. Iemand ervaring mee? Tips?
Ik heb eigenlijk niet zoveel tips, maar wilde je ten eerste feliciteren met de geborte van je zoon en ten tweede veel sterkte wensen. Mijn meisje had/heeft ook moeite met boeren. Ik heb daarvoor een tijdje infacol gebruikt maar of dat nou echt hielp geen idee! Nogmaals sterkte meid!
Onze baby valt ook vaak in slaap tijdens de fles. De dr. Brown fles was waardeloos want dat was veel te veel inspanning voor haar. Het beste werkt speentje 2 van avent fles voor onze baby. Waar ze erg goed van ging boeren was infacol! Echt een super middel, ook tegen kramp! Succes!
Ik ben erg aarzelend om je advies te geven want ik herken je verhaal beslist niet (dus ben bang om iets heel doms te zeggen of je van de wal in de sloot te helpen), maar Nathan boert al een tijdlang heel erg goed als je hem op z'n buikje op de bank/het aankleedkussen legt. Enne... sterkte!