op de buik slapen?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovely83, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn meissie draait zich sinds een paar dagen elke keer op haar buik in haar slaap. Ik vind het echt ontzettend eng, want ze kan nog niet van buik naar rug draaien. Ik check haar dus regelmatig of ze op haar buik slaapt en draai haar om met het gevolg dat ik gebroken nachten heb.
    Nu hoor ik wel om me heen dat het niet kwaad kan, maar toch ben ik er niet gerust op.

Slapen er hier meer kindjes op hun buik en vonden de mama's dit ook zo eng?

2. Fleurisabelle

22 jan 2008
    56
    0
    0
    lerares
    breda
    Mijn baby is 4 weken oud en ook een buikslapertje!
    Ik heb een aerosleep matras en overtrek en dat stelt me gerust. Ook heb ik een camera babyfoon dus ik kijk vaak
    Of alles goed gaat, hoef ik niet elke keer dat kamertje in!
    (www.baby-s.nl)

Ik weet dat het afgeraden wordt maar ze slaapt simpelweg
    Alleen op haar buik. Ze kan al 2 weken zelf haar hoofdje draaien.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ons bed is opgemaakt met onder het hoeslaken een luchtdoorlatend matrasje van zo'n 4 cm dik, hierdoor kan ze gewoon ademen ookal ligt ze vol met dr gezicht erin.

Maar ik zou zeggen zodra je kind kan bewegen met het hoofd en redelijk overeind komt is het niet zo erg lijkt me.
    Als je kindje het dan benauwd krijgt doet hij doet automatisch het hoofdje draaien.

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ons bed is opgemaakt met onder het hoeslaken een luchtdoorlatend matrasje van zo'n 4 cm dik, hierdoor kan ze gewoon ademen ookal ligt ze vol met dr gezicht erin.

Maar ik zou zeggen zodra je kind kan bewegen met het hoofd en redelijk overeind komt is het niet zo erg lijkt me.
    Als je kindje het dan benauwd krijgt doet hij doet automatisch het hoofdje draaien.

Deel Deze Pagina