Lucht en water in vagina

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sam0110, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    *schamelijk*

Ik ben nu 2 maand bevallen en ik heb nu last van lucht in mijn ... en als ik in bad zit komt er gewoon water in??
    Het is net alsof het daar beneden openstaat, nogtans is het wel gesloten?
    Ik vind dit enorm vervelend.
    Nog iemand gehad?

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    haha nu ik het lees dat heb ik een jaar lang gehad vond het heel raar altijd maar volgens mij komt dat door de bevalling ofzo na een jaar was het over bij mij volgens mij had ryan zo'n dik hoofd dat er nog wat open stond hahahahaha

3. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Bij mij precies hetzelfde hoor!! Beetje vreemd en ik hoop dat het wel goed komt...

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb het de eerste tijd ook gehad hoor, onze kleine is inmiddles 6 maanden en het is weer helemaal normaal ;)

5. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Jaaaa dat herken ik! Het is nu al iets minder, maar echt mega irritant als je uit bad stapt!
    Het is al iets minder, maar echt nog niet weg..

En het rare is dat ik bevallen ben via een keizersnee :(

6. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    ik herken dit ook, ik kwam erachter toen ik afgelopen woensdag ging zwemmen! ik stapte het zwembad uit en voelde nog water uit mn vagina lopen ik schrok me rot, ik ga morgen toch ff naar de huisarts om te vragen of dit kwaad kan.....

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Yep, herken het ook. Mijn zoontje is 10 maanden maar heb er nog wel wat last van vooral als ik ongesteld ben! Ik verbaas me wel eens dat je gewoon na 10 maanden nog last kunt hebben van kwaaltjes door de bevalling!

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Heel herkenbaar ja! Ik vond 't altijd maar een vervelend gevoel hoor. Bij mij is 't inmiddels al wel een tijdje over (m'n zoontje is nu ruim 10 maanden).

9. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Heeft dit ook niet met je bekkenbodemspieren te maken? Dat die misschien niet voldoende getraind zijn na de bevalling?

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    denk dat het inderdaad met je bekkenbodemspieren te maken heeft. Wat fijn trouwens zo'n forum, vroeg me ook al af of het normaal was:)
    Het is trouwens wel minder aan het worden hier.

Deel Deze Pagina