Als mijn zoontje zijn fles drinkt dan hoor je in zijn buik lucht verplaatsen (knorren net als je honger hebt zo´n geluid) Heb al verschillende flessen geprobeerd de dop er niet zo strak op gedaan zodat hij niet zo hard hoeft te zuigen. Ken iemand dit en wat heb je hieraan gedaan? Ik laat hem goed boeren en merk dat hij ook erg vaak moet boeren ook 1 en soms 2 uur nadat hij zijn fles heeft gehad.
Dit heeft mijn zoontje ook! Ik geef bv en als hij heel gulzig drinkt hoor ik het lucht ook in zn buikje. Heb alleen geen idee wat je er aan zou kunnen doen!
drink hij ook echt gulzig? anders zou je nutrilon forte kunnen proberen. Jamie was een gulzige drinker en had ook last van een borrelbuikje op advies van de CB overgestapt naar nutrilon forte, is een zelfde samenstelling maar met een ander eiwit wat een meer vullend gevoel geeft maar zonder extra cal. werkte prima !!!
Infacol heb ik gebruikt gaf weining tot geen effect heb ook sab simplex gebruikt werkte ook niet. Ik dacht zelfs dat hij reflux had heb er medicijnen zantac voor gekregen ben er nu 3 dagen mee gestopt en kan weinig verschil merken. Andere voeding wil ik eigenlijk niet aan omdat hij hypoallergeen krijgt. Moet van de week toch naar het CB zal daar eens vragen wat ik moet doen. Want hij wordt ook vaak wakker om een boertje te laten. En nu dat hij op zijn buik slaapt slaapt hij gelukkig wat beter. Bedankt voor jullie antwoorden -x-
mijn zoontje heeft dat ook heel lang gehad, naar mate hij ouder werd hoorde je dat niet meer. Maar als hij dronk dan hoorde je het helemaal in zijn buikje belanden en borrelde het nog na in zijn buik.
Precies! Volgens mij is het gewoon dit. Dit heeft mijn zoontje ook, verder helemaal geen last van. Gewoon een soort van knorrent maagje.