Afkraken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 2 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi girls,

heb echt iets waar ik mee zit...

Een goede vriendin van me vriend, zit het helemaal af te kraken dat ik zwanger van hem ben, 't was in het verleden een paar keer uitgegaan, maar we hebben helemaal geen ruzie meer de laatste jaren.
    Die meid zegt tegen hem, of het wel zo verstandig is dat ik zwanger ben, omdat het toen een paar keer mis ging.
    Maar wat heeft zij ermee te maken?!

Mijn vriend trekt zich er niks van aan, maar vond het zo erg om te lezen!
    Hebben nog meer meiden dit, of ook meegemaakt?
    Het zit me toch echt goed dwars....

Liefs Xena.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nope, gelukkig huwelijk hier....dus niemand die het stom of raar vindt eigenlijk.
    Jammer van je vriendin...niet echt een goeie vriendin blijkbaar.
    Jij moet gewoon lekker van je zwangerschap genieten hoor! Je bent zwanger van je vriend, niet van haar ;)

3. Niet meer actief

Idd, maar zij is mijn vriendin echt niet hoor, mag haar niet zo.
    Beste vriendin van me vriend, en ja, die bemoeit zich er ook lekker mee.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ze is jaloers! :-D

5. Niet meer actief

Zal best, want vroeger had me vriend een oogje op haar.
    Whahahahaha

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Nou, mijn man mag echt geen andere beste vriendin dan ik hebben! :)
    En al helemaal niet iemand die negatief over mij praat, is ie nou helemaal gek geworden die vriend van jou?
    Ik zou eisen dat ie niet meer met haar omgaat.
    Die stomme trut.. heheh

7. Niet meer actief

Mja, maar dat doet ie dus niet, wil ik ook niet eens van hem vragen...
    Maar vind het zo kl*te dat zij dat zegt, heb ik ook tegen me vriend verteld.
    Stel nou, dat hij dalijk ook zo gaat denken als dat stomme kreng, dan zit ik er lekker mee.

En hij maar zeggen dat die meid mij mag, nou merk er echt veel van ja :eek:

8. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Wat een sl*t ;) hahaha

9. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    waarom praat je niet met haar?

Lijkt mij namelijk dat ze een oogje op je vent heeft

10. Niet meer actief

JAA vind ik nou ook, kan dat wijf niet uitstaan.
    En dan ook nog eens te bedenken, dat mijn vriend een paar jaar terug verliefd op haar was.
    GADVER!
    Dat vieze kreng krijgt mijn kind echt niet in d'r handen!

11. Niet meer actief

Nou emmyg,

was paar jaar terug andersom, maar zij heeft ook een vriend zei ze.
    Laat ze zich lekker daar bezig mee houden, en zich niet met onze zaken bemoeien.

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik zeg: neerknuppelen.
    Met haar kop in de bankschroef, stevig aandraaien en dan haar kop er afzagen met een roestige zaag. :D

13. Niet meer actief

Hahahahaha goed idee :D :D

Kan dat wijf ook wel fillen, maar ja.
    Ik zei ook al tegen me vriend, nog een keer zo'n k*t opmerking van haar, en ze hoeft niet in ons nieuwe huis te komen, en ze kan ook nog een spiertje klappen verwachten. ;)

Vond hij natuurlijk weer dat ik aant overdrijven was.
    Maar heb echt af en toe het gevoel, dat ze echt nog wel iets voor elkaar voelen, hij voor haar dan, en misschien zij nu ook wel voor hem, weet ik dat.

Maar ben ik echt bang voor....
    Hij heeft als een eerder tijden onze relatie, gevoelens gehad voor een meid, een vriendin van zijn neef toen, maar hij zei dat ie die zag als een "zusje"
    Maar hij wilde wel meer van haar dan alleen aandacht, en hij vond haar een "moordwijf" :eek:

Nou, en zo ziet hij die goeie vriendin van hem dus ook, maar vind het geen moordwijf, en wil er ook niet meer van.
    Vind het ook alleen raar, dat als hij daarheen gaat op bezoek, dat die vriend van haar er nooit is :confused:
    Heb er zo vaak met hem over gepraat, maar hij blijft volhouden dat hij niks in haar meer ziet.
    En toch heb ik af en toe nog mijn twijfels....

14. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje, je zit in een lastige situatie :confused:
    Hoe je dit omschrijft vind ik het ook een beetje verdacht.. En als zij zo over jou praat, mag hij wel eens voor je op komen :|
    Ik zal toch eens goed met hem praten, dat je idd. liever niet hebt dat hij nog met haar omgaat, veel succes en sterkte !

-x-

15. Niet meer actief

Dank je wel lellebel,

volgens hem moet ik me er niks van aan trekken, en bedoeld ze het niet lullig.
    Het lijkt wel of hij meer voor dat kreng opkomt dan voor mij :eek:

Maar zal er nog wel eens over beginnen, want het zit me toch echt niet lekker.

-x- xena

16. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik ken het xena, die mannen denken zo nuchter, dan ga je nog aan jezelf twijfelen of je het niet helemaal verkeerd ziet !
    Maar dan nog, moet hij rekening met je gevoelens houden.. Enne.. Check af en toe de telefoon + internet history... :)

-x-

17. Niet meer actief

Doe ik ook zeker, maar ze spreken elkaar niet vaak, hij gaat er ook niet meer heen, snap er echt niks van.

Maar ALS hij erheen gaat, is die vriend er nooit.

18. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Als ze elkaar willen zien komt ze maar lekker naar JULLIE ! Helemaal niet meer naar haar, en anders ga je gewoon lekker mee :)

Laat je niet gek maken hoor ;)

-x-

19. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hoi xena vervelende situatie ik ken het of beter gezegd kende het!

mijn vriend had voor die mij kende ook een beste vriendin toen kwam ik in zijn leven en was niet goed genoeg zei ze niet met zoveel woorden maar kon je door bepaalde dingen wel merken ik zal het niet in detail vertellen anders ben ik morgen nog aan het schrijven in het begin dacht ik oh ik moet haar beste vriendin ook worden en zij begon zich zogenaamd ook zo op te stellen maar ik ben/was niet achterlijk en wist dat het komedie was na een tijdje kregen wij continu ruzie om haar (ik ben nog van de oude stempel man vrouw kunnen geen normale vriendschap hebben geloof ik niet in) dus ruzie ruzie ruzie en idd internet geschiedenis ed bekeken en hij vertelde haar alles nou toen heb ik hem voor de keus gesteld zij of ik, ik ben verhuisd naar een andere stad (dat was toeval) en hij kon kiezen mee of niet mee gelukkig ging ie mee en heeft haar ietwat aan de kant geschoven als ze nu een keer in het jaar contact hebben is het veel toen werd ik zwanger van hem bewust voor gekozen overigens ze heeft mij geen een keer gebeld hoe het gaat enz. hoeft ook niet maar is voor mij weer bewijs want haar vriend belt mij en mijn man wel om te vragen van goh hoe lang nog en alles goed met rastagirl enz enz.
    maar al met al ben blij dat hij voor mij heeft gekozen! en dat hij heeft in gezien dat zij een breuk in onze relatie zou zijn.

pfff is het toch nog een heel verhaal geworden en heb ik niet eens precies alles verteld want dan sta je echt steil achterover.

meis ik kan je geen advies geven maar misschien heb je iets aan mijn verhaal en kan je er wat mee.
    succes

20. Niet meer actief

Ik heb zo het gevoel, dat als ik hem voor de keus stel, dat ie dan ook nog voor haar kiest :(

Dat denk ik echt, hoop alleen niet dat mijn gevoel juist is...

Deel Deze Pagina