Ben zaterdag 41 weken zwanger en word zaterdag ingeleid! Moet om 6.30 met de verloskamers bellen of er plek is... Ben met de 1ste ingeleid met 38+5 en pas bevallen met 39+2, was echt vreselijk om het maar ff netjes te zeggen, baarmoedermond was nog niet rijp etc dus vandaar dat t zolang duurde allemaal... Nu had ik maandag net aan 1 cm ontsluiting, maar vanmorgen heeft ze weer inwendig onderzoek gedaan en stond mn baarmoedermond weer een stuk naar achter en lukte het niet om te strippen...?! Terwijl dit maandag wel gelukt was??? Wist niet eens dat dit kon......, maar goed ben dus best wel een beetje zenuwachtig voor zaterdag en dat t weer allemaal zo lang gaat duren als bij de eerste....! De gyn zei al dat t waarschijnlijk allemaal een stuk sneller zal gaan als bij de eerste, maar toch wel een beetje bang dat ik dat geluk wee rniet heb...... Nog meer mensen ervaring met inleiden van 2de kindje , positief of negatief maakt niet uit!!! Alvast bedankt!
Sorry meid, geen ervaring met inleiden van 2e kindje alleen vd 1e. Maar wil je wel ff heel veel succes wensen!!
Ik ben ook ingeleid met de 2e en de weeen kwamen al heel snel nadat ik aan het infuus was gelegd. Ik ben om 11:30 aan de weeenopwekkers gelegd en onze dochter is om 14:53 geboren. gr, Jootje
Nou het is spontaan begonnen vannacht, maar zit pas op 1 cm, maar komen nu weer onregelmatig, ze komt om 1300 terug! Ben benieuwd!
Hopelijk zet het goed door, en krijg je om 1300 goed nieuws te horen! Succes! Ben erg benieuwd, hopelijk mag je vandaag jullie kleintje in je armen hebben!