Zaterdag word ik ingeleid

Discussie in 'De bevalling' gestart door ccwomen, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ben zaterdag 41 weken zwanger en word zaterdag ingeleid!
    Moet om 6.30 met de verloskamers bellen of er plek is...
    Ben met de 1ste ingeleid met 38+5 en pas bevallen met 39+2, was echt vreselijk om het maar ff netjes te zeggen, baarmoedermond was nog niet rijp etc dus vandaar dat t zolang duurde allemaal...
    Nu had ik maandag net aan 1 cm ontsluiting, maar vanmorgen heeft ze weer inwendig onderzoek gedaan en stond mn baarmoedermond weer een stuk naar achter en lukte het niet om te strippen...?!
    Terwijl dit maandag wel gelukt was???
    Wist niet eens dat dit kon......, maar goed ben dus best wel een beetje zenuwachtig voor zaterdag en dat t weer allemaal zo lang gaat duren als bij de eerste....!
    De gyn zei al dat t waarschijnlijk allemaal een stuk sneller zal gaan als bij de eerste, maar toch wel een beetje bang dat ik dat geluk wee rniet heb......
    Nog meer mensen ervaring met inleiden van 2de kindje , positief of negatief maakt niet uit!!!
    Alvast bedankt!;)

2. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Sorry meid, geen ervaring met inleiden van 2e kindje alleen vd 1e. Maar wil je wel ff heel veel succes wensen!!

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Dank je wel, lief van je!

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier ook geen ervaring, maar wil je wel even succes wensen!

5. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Ik ben ook ingeleid met de 2e en de weeen kwamen al heel snel nadat ik aan het infuus was gelegd. Ik ben om 11:30 aan de weeenopwekkers gelegd en onze dochter is om 14:53 geboren.

gr, Jootje

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nou het is spontaan begonnen vannacht, maar zit pas op 1 cm, maar komen nu weer onregelmatig, ze komt om 1300 terug! Ben benieuwd!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zou wel geweldig zijn cc als je kan bevallen zonder inleiden... duim voor jou

8. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Succes meid, ik hoop voor je dat je die hele inleiding niet nodig hebt. Zet hem op!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hopelijk zet het goed door, en krijg je om 1300 goed nieuws te horen!
    Succes!
    Ben erg benieuwd, hopelijk mag je vandaag jullie kleintje in je armen hebben!

10. waarschijnlijk ben je bevallen hoe is het gegaan?

11. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan, ik hoop dat alles goed gaat met jullie en de nieuwe aanwinst :)

Deel Deze Pagina