Hey meiden, Ik ben nu al 3/4weken zooo bizar moe telkens, heb ook gevoelige/pijnlijke borsten en met tijd en wijle ook vlagen van misselijkheid. Het leek mij toch wel erg op een zwangerschap dus net getest maar die was negatief. Vind het zo vaag. Anders maar naar de dokter met der tijd. Wat denken jullie ervan? Ook een paar weken geleden in de eerste week van de strip de pil een aantal keer vergeten, dus we hebben wel condooms gebruikt maar niet zoals het precies hoort Dus ja ik dacht nou ik ben zwanger hoor,maar dat was dus niet zo. Wat denken jullie ervan?
Heb je geen vitamine tekort?! Reken maar dat je daar moe en beroerd van wordt... ik zie dat je 16 kg kwijt bent in 4maand... misschien is het afvalleb wat te snel gegaan?!
het zou zo maar kunnen dat je zwanger bent. maar het kan ook zijn dat je ijzers te kort komt.of vitamine c. groetjes jacky story
Je beschrijft aardig hoe ik me voelde in de eerste maanden van mijn zwangerschap... Misschien nog een test doen, van een ander merk?
Misschienhandig om s'' ochtends te testen? Ik lees namelijk dat je rond 17:00 hebt getest? Het is betrouwbaarder als je met ochtendurine een test doet.
Bij mij zei clearblue negatief, paar daagjes later kruidvat test en die was positief, dus miss een tip? Ik was ook nl best vroeg met testen. Maar wat je beschrijft zou ik denken zwanger