Haj meiden ik had een vraagje aan julliej ik ben 5 maanden veder maar heb zo veel last van vermoeiheid, ik ga savonds rond 10e me bed in slaap rond uur of half 11 en als ik dan sochtends uit me bed kom ben ik gebroken en gapen de heledag en nergens fut voor. Is dat herkenbaar en iemand tips. Alles kwa bloed is goed me HB en zo.?
ik moet zeggen dat ik ook al een heel tijd erg moe ben, maar ja moet mijn bed wel uit ivm de kinderen. snachts slapen ze heerlijk dus daar zal het niet aan liggen. en ik lig tussen 9 en half 10 in mijn bedje, omdat ik dan helemaal op ben. maar sinds ik weer werk( nu 2 weken geleden begonnen) voel ik wel dat ik iets meer energie heb en meer kan hebben. ik werk 16 uur in de week. misschien een idee om rustig aan te gaan beginnen met werken.
ja idd nouh ga vanaf de zomer elke vrijdag hier op strand werken. dus zo iej zo 1 dag maar ben zo lusten loos verschrikkelijk. bleh bedankt voor je tip
heb er nog steeds last van en me zoontje is 9 maanden , wel werk ik 32uur in de week dus dat speelt ook mee maar de vrije dagen doe ik ook niet veel meer dan luieren
hier ook nog steeds moe moe moe, heel erg koud vaak en 's nachts heel warm en vang alle bacillen die er maar rondvliegen. heb dus nu uiteindelijk maar eens bloed mogen laten prikken en guess what? schildklier werkt niet optimaal (in mijn geval veel te langzaam) oorzaak is dat de schildklier is ontstoken na de zwangerschap en bevalling. ik wil niemand bang maken maar je kunt het toch even laten controleren. ik ben in totaal 4x bij de huisarts geweest 2x een zware antibioticakuur gehad en nu bij de vervangster uiteindelijk dus doorgeduwd om bloed te laten prikken.
ik ben ook nog steeds erg moe...... werk 24 uur per week en ben echt kapot als ik thuis kom, kan overal in slaap vallen volgens mij.... hoop dat het met het mooie weer weer beter wordt, heb ook al bloed laten testen maar alles was oke...
hier gaat het met mooi weer niet over blijkt nu, voorlopig rust houden heeft de arts gezegd (ong drie weken). dus pukkie toch gewoon naar opa's en oma's en kdv en mama slapen. daarna voor de helft weer aan de slag (werk ook maar 24 uur dus de helft daarvan is niet veel) er wordt dan ook weer geprikt om te kijken of door rust de ontsteking van de schildklier is verminderd en dus beter functioneert. zo niet gaan er medicijnen aan te pas komen hoe gaat het bij jullie? mijn arts zegt trouwens dat ik te lang heb doorgelopen dus neem je rust als het kan en geniet geniet geniet van jullie ukkies