pijn in me buik!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lady89, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    hoi

ben pas nieuw hier,

ik en mijn vriend.willen graag n kind ,
    ik ben 2,5 week gestopt met de pil,strip afgemaak en gewoon ongesteld worden,
    maar heb sinds twee dagen z n last van n opgezwollen buik en maagpijn voorral na het eten,en sinds vanmorgen ook pijn in me onderbuik!vaak las van gehad vandaag,zou ik nu al zwanger kunnen zijn?of zou het door ontpillen komen?

durf nog geen test te doen,,

:p

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Als je 2 en halve week geleden bent gestopt en ongesteld bent geworden zit je pas rond dag 18 van je cyclus, dus ik denk niet dat je zwanger bent. Je zou eerder nog in je vruchtbare dagen zitten of er net voorbij. Zou als je rond dag 29 zit en je nog steeds niet ongesteld bent een testje doen. De eerste dag van je cyclus is uiteraard de eerste dag dat je ongesteld bent geworden.

Ook kan je last hebben van ontpillingsverschijnselen. Daar kan je best een tijdje gekke kwaaltjes door hebben.

3. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    oke,ik wacht dan maar af ,vond het n beetje eng ,omdat ik die kwaaltjes dreeg,maar bedankt!

4. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Hooi ik ben half december gestopt en heb nu nog last van buikpijn etc... Denk dat t bij mij wel door t ontpillen komt! Hopelijk is t gauw bij je over is! Xx

5. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net mijn eerste ronde na de pil achter de rug en heb bijna de hele ronde last van mijn buik en andere rare dingen gehad. Dus probeer jezelf met beide beentjes op de grond te houden ;)

Deel Deze Pagina