vandaag liep ik bij een vriendin door wat hoger gras, op mijn slippers en voelde ineens een harde stekende pijn, werd er echt even naar van. Snel naar binnen en koude doek er op. Er zat een soort gele smurrie aan mijn slipper Nu ben ik behalve door muggen nog nooit ergens door gestoken dus ik vraag me wat dingen af Eerst werd het plekje wit met rood eromheen en in het midden van het witte rondje een rood puntje Nu is het inmiddels allemaal rood met in het midden een klein wit puntje ipv een rood puntje Klink dit als een wespensteek? Of wat zou het anders kunnen zijn? Het is in het wat dikkere gedeelte ondermijn grote teen en dan aan de zijkant. Weet niet hoe het heet. Maar het is daar nu wel flink wat dikker en mijn voet bewegen is pijnlijk Kan het zijn dat het een bij was? Maar had ik dan de angel niet moeten zien Of is het mogelijk omdat de huid daar dikker is dat die angel er helemaal in is gegaan? Heb echt wel goed gekeken maar was ook lichtelijk in paniek dus misschien niet goed gezien.. Ik ben een beetje bang dat er ivm de plek iets is achtergebleven wat ik niet heb gezien.. kan zoiets?
Een hommel? Die heeft geen weerhaken aan de engel dus die verliest hem niet na het steken. Daar kun je ook nog een aantal dagen pijn van houden.