Man komt langs op eigen begrafenis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    RIO DE JANEIRO - Een Braziliaan die was opgegeven als verongelukt bij een aanrijding, heeft zijn rouwende familie geshockeerd door levend op zijn begrafenis te verschijnen.

Het lichaam van Ademir Jorge Goncalves (59) zou zondag zijn geïdentificeerd door familieleden, maar blijkbaar hadden ze niet goed gekeken. Het is in het land gebruikelijk om de doden een dag later al te begraven, dus dat vond op maandag plaats.
    Goncalves was de nacht ervoor de kroeg ingegaan met vrienden om cachacha te drinken. Toen hij de volgende dag van de politie hoorde dat zijn familie op de begraafplaats was, haastte hij zich erheen.
    "Mensen durven niet lang te kijken als ze een lichaam moeten identificeren", zo verklaart de politie de persoonsverwisseling. "Dat zal nu ook zijn gebeurd. Het lichaam was best heftig toegetakeld door het ongeluk. Bovendien hadden ze ongeveer dezelfde kleding aan."
    De echte identiteit van man in de kist is later die maandag vastgesteld. De man is opnieuw begraven.

2. Jeetje.. Dan schrik je je toch kapot als je daar staat en er komt iemand aangelopen waarvan je denkt dat hij dood is :$:$

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zou eerder denken dat ik gek aan het worden ben en dat ik geesten zie als iemand opeens levend naar binnen komt gelopen

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Zo heftig!!:$

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Het zal je maar gebeuren...
    Ik zou me te pletter schrikken denk ik....

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    zo dan! ik zou me ook kapot schrikken, maar jezus wat ben je blij zeg dan!

7. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik zou het in de eerste instantie niet geloven denk ik

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Idd iets om je rot te schrikken. Maar wow wat zullen ze blij zijn geweest.

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Als mijn man ooit eerder dan mij komt te overlijden dan hoop ik dat hij ook komt opdraven op zijn begrafenis. Geweldig toch.

Deel Deze Pagina