Ik vroeg me af of het nou wel of niet 'noodzakelijk' is een luiertas aan te schaffen... wat zijn de ervaringen hiermee, handig of juist helemaal niet gebruikt? Wat hebben jullie voor de luiertas betaald?
Ik weet dat mijn zus er nooit 1 heeft gebruikt, ze had gewoon een grotere tas waarin alle spulletjes van de kleine zat... Ikzelf heb wel een luiertas aangeschaft, gewoon omdat ik het mooi vind als de tas ongeveer hetzelfde is als de kinderwagen en mij lijkt het gewoon makkelijk... Voor de tas heb ik 35 euro betaald. Het lijkt ook net een soort boekentas (alleen dan niet hard ofzo! of hoe je zoiets noemt. Alleen heeft deze meer verschillende vakjes en een verschoningsmatje erin verwerkt wat je los kan maken of aan de tas kan houden. Gr. Miranda
Ik gebruik mijn dieseltas, die k eerst gebruikte om naar school te gaan Ik heb een los verschoningsmatje van iemand gekregen zodat ik dat mee zou kunnen nemen, maar dat ding ligt ergens in de kast en heb ik nog nooit gebruikt. Ik zou dus zeggen: nee een luiertas is niet nodig, een andere tas voldoet evengoed, als de luiers enz er maar inpassen.
Ik heb er 1 die bij de kinderwagen past, 39.95. IK vind hem erg handig, en heb er altijd voeding, luiers en extra kleertjes in.Het is echt ideaal.
op een gegeven moment gebruik je hem niet meer Caitlin past niet meer op het verschoonkussentje dus ik doe nu alles in een leuke rugzak
ik heb gewoon een schoudertas voor een tientje, daar past ook alles in, en ik heb er een badcape in als verschoonmatje mocht dat nodig zijn.
ik heb een luiertas maar stop schone luier en doekjes gewoon in mijn handtas dus dier dure tas was niet nodig geweest
Ik heb ook die van de VGZ. Zat bij het kraampakket. Bij de Hema hebben ze luiertassen voor 20 Euro. Het is handig dat er zoveel vakjes in zitten en ook een speciaal vakje voor het flesje. Maar in principe kun je ook wel zonder hoor. Anders moet je gewoon eens kijken naar de inhoud van een luiertas en kijken of je dat zelf handig lijkt en of je het het geld waard vindt. Dat is toch voor iedereen anders. Je zou hem ook nog als kraamcadeautje kunnen vragen. Kost het je zelf geen geld en heb je hem toch. Groetjes
Ik heb er van de week 1 gekocht bij de kruitvat voor 9,99. Ik zie wel of ik hem gebruik! (ik had ook geen andere tas). Als je een schoudertas hebt zou ik die gewoon gebruiken!
Wij hadden er een van Bugaboo gekocht, ik vind het een onding! Door de vorm blijft hij niet zelf recht op staan en er zitten van die irritante klik systeempjes aan om de voorkleppen dicht te krijgen. Enige praktische vond ik aparte vakken om de flessen in te doen. Ik gebruik hem dus maar heel weinig en geef de voorkeur aan een gewone grote tas. Nu moet ik zeggen dat ik de tassen van Little Company erg leuk vind, vond het alleen zonde om 2 tassen te hebben..
Ik heb de "koffer" van baby bjorn... die is erg makkelijk! een ideale tas die rechtop blijft staan en waar je zelfs met 1 hand wat uit kan pakken als je hem om je schouder hebt hangen!
Ik heb de tas Van Kipling, die gebruik ik al vijf jaar met mijn oudste twee kinderen, superhandige tas, kan alles in.Nu voor de volgende Beeb heb ik een Bugaboo rugtas, past bij de kinderwagen. Ach, ik zie wel, misschien pak ik toch de Kipling terug.
ik denk dat ik gewoon een soort van 'boekentas'ga halen in de lime groene kleur van de kinderwagen! wan tik denk dat je dat luiermatje toch niet echt gebruikt en als alles erin past is het toch goed?
Ik heb mijn vorige luiertas helemaal op gebruikt, dus heb ik een nieuwe gekocht met een verschoningsmatje, een speciaal vakje voor de fles (om warm te houden of koud) extra vakjes. een rechte onderkant zodat hij rechtop blijft staan, in de kleur zwart (niet erg fleurig geef ik toe, maar ik laat er de naam van de baby in borduren) en het heeft niet alleen een lus om om de schouders te hangen maar ook verstelbare lussen om hem aan de kinderwagen te hangen. Ideaal toch? O, ja. klein detail vergeten: EUR 6,95 bij de Trekpleister ! (ben nogal gierig en geef liever mijn geld uit aan kleertjes ed die ik eigenlijk niet nodig heb)