Ben nu ruim 34 weken zwanger en heb al weken wat voorweeën. Gaat n gyn nog een inwendig onderzoek plegen of doen ze dit niet?? Ik weet nog wel van Justin dat de vk dit wel deed op een gegeven moment om te kijken of ik al ontsluiting had en een verweekte bmm (had ik idd). Maar iig, fijn zou ik t niet vinden morgen, want mn vader gaat mee haha en heb niet mijn gyn zeg maar..
Bij ons was dat niet zo, pas tegen de tijd dat ik echt wilde bevallen (37 weken) ging de gyn inwendig kijken. We kregen wel heel veel echo's bij de echoscopist, en hij kon volgens mij ook zien of de BMM al verweekt was (weet alleen niet meer of dat ook nog kon toen de eerste al was ingedaald)
Als je binnenkomt bij de gyn en je vader als zodanig voor stelt dan zal je gyn als hij een inwendig onderzoek van plan is, je vader zeker wel even vragen buiten te wachten tijdens het onderzoek. Zou een slechte gyn zijn als hij dat niet deed. Tja en een andere gyn en het daarom niet zo prettig vinden... Tijdens je bevalling, wat ook niet meer maanden zal duren zal je jan en allemaal hebben die ff komt checken of naar binnen loopt terwijl jij met de billen bloot ligt. Kan je er al vast aan wennen Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook veel last van harde buiken en al heel vroeg. Daar is bij de vk geen enkele keer inwendig onderzoek gedaan. Dus het hoeft niet. Maar misschien dat een gyn dat wel sneller doet, geen idee eigenlijk. In elk geval succes, zo'n inwendig onderzoek is natuurlijk nooit echt gezellig
Mijn gyn maakte dan een inwendige echo, daar kon hij de baarmoederhals enzo mee opmeten. Maar inwendig onderzoek heb ik niet gehad.
Ik ben heus wel wat gewend, maar als mn vader een paar meter verderop zit, vind ik best vreemd dan. haha. En die gyn.. ieuw hahaha.
Nou, mn vader ging niet mee naar binnen.. maar goed ook want moest idd even met de billen bloot voor schimmelinfectie.
Maar dus geen inwendig onderzoek gehad? Alleen even naar je liezen/schaamlippen gekeken voor de schimmel? Of is er nog iets gezegd ivm je voorweëen?