Hoi hoi, Sinds een aantal dagen geef ik Owen forte voeding gemengd met gewone voeding ( Nutrilon ) 150 + 3 gewone en 2 forte. Maar hij is nu al 2 dagen aan de diarree. Zo ongeveer 1 keer per dag. Komt dit door de Forte voeding of misschien nog door de buikgriep die hij heeft gehad? ( mijn oudste is ook nog steeds aan de diarree ) Is het erg om dit een paar dagen af te wachten? Of moet ik even helemaal gewone voeding geven en geen forte? Mamzie
Je bent me net voor haha.. Hier heeft hij vandaag al 2x gepoept (normaal 1x per 2 dagen).. Hij krijgt nu 3dagen Forte.. 180+3 gewoon en 3 Forte.. Gisteravond was het wat waterig maar niet echt diarree, vanmorgen net zo en vanmiddag stukjes met water zeg maar (klinkt altijd zo lekker) Misschien even weer wat afbouwen? Hij is sinds gisteravond op 3 schepjes Forte, dus denk dat ik weer even paar dagen terug ga naar 4 gewoon en 2 Forte.. Maarja, daar heeft hij weer niet genoeg aan
Dankje voor het reageren! Gelukkig heeft Owen geen waterdiarree ( afkloppen ) Het is stevige diarree zeg maar. Maar goed, anders was het gewoon een drolletje. Dus voor zijn doen is het diarree. Zit dus met hetzelfde dillemma als jij. Minder Forte? Maar dan is ie dus niet verzadigd na een fles. Moeilijk hoor.
Nee, zo zit ik dus ook.. Ben begonnen met twee schepjes en sinds gisteravond naar 3 om 3 schepjes.. Hier is het echt mosterd met water lijkt het wel.. ziet er echt vies uit en stinkt veel meer dan normaal.. Maar met een schepje minder neemt hij geen genoegen.. En aangezien hij nu al 2x gepoept heeft vandaag hij ligt druk te persen in de box dus ben benieuwd of ik nog een babybonus aantref straks