Wie kan mij helpen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anomiekje, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anomiekje

Anomiekje Niet meer actief

Vorige week ben ik ongesteld geworden (denk ik) maar het was heel licht. ( door een miskraam en hgc meting, weet ik mijn cyclus nog niet) Nu een week later krijg ik pas gevoelige borsten en normaal heb ik dat voor mijn menstruatie. Kan het zijn dat ik gewoon een bloeding heb gehad en ik nog ongesteld moet worden? Mijn lichaam is natuurlijk helemaal ontregeld van de miskraam, dus ik snap even niks meer van mijn lichaam.

2. Alita

Alita Niet meer actief

ik denk dat idd je lichaam nog even moet omschakelen meid.....waarschijnlijk is je lichaam zich aan het resetten nu ik zou het even de tijd geven .....

3. marjon1

marjon1 Lid

20 jun 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    hallo,
    Ik denk idd ook dat je lichaam nog moet omschakelen. Bij mij is hetzelfde gebeurd.

4. Anomiekje

Anomiekje Niet meer actief

Jij had ook een tussentijdse bloeding? of was dat je menstruatie?

5. marjon1

marjon1 Lid

20 jun 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    Nou niet helemaal, ik heb een half jaar lang niet goed gemenstrueerd. Ik had helemaal geen bloedingen ik verloor vies bruinig slijm. Ik heb vorig jaar rond deze tijd een operatie gehad ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap + een hcg dat niet wilde zakken. Ik heb hiertegen injecties gehad. Na dit hele gebeuren heb ik tussentijds bloed verloren + iedere maand op dezelfde dag (21e) slijm.
    Het is ook niet niks al die hormonen die opbouwen in je lijf. Ik ben bang dat je geduld moet hebben en dat is super moeilijk dat weet ik. Maar je kan maar beter een goede ongi hebben voor je weer aan de slag gaat.
    Een vriendin van mij heeft een mk gehad bij haar was alles vrij snel al weer in orde. Dus het kan alle kanten op.

Deel Deze Pagina