Wij willen een boxspring, maar ik slaap op me buik. Ik lees verschillende ervaringen. Dat je matras niet te zacht moet zijn en is een topper wel aan te raden? Want die zijn vaak nog zachter? Graag hoor ik ervaringen en wat ik het beste voor matras kan nemen en wel of geen topper? Dank je!
Ik heb al jaren een boxspring en ben ook een buikslaper. Ik heb ipv een topper gewoon mijn matras van mijn vorige "normale" bed bovenop de boxspring gedaan. Hierdoor is het bed wel wat hoger.
wij zijn beide buikslapers en we hebben een boxspring met topper. toppers zijn er ook in verschillende hardheid. in de caravan hebben we een zachtere topper dan thuis en daar slapen we ook prima op onze buik
toppers en boxspringmatrassen zoek je helemaal uit naar gelang je wensen. wij hebben stevige matrassen bijv, en de topper is ook niet echt fluffy maar gewoon precies goed. zou niet weten waarom ik op mn buik niet goed zou liggen erop? enige euvel dat ik kan bedenken is dat je wel een geschikt hoofdkussen daarvoor moet hebben anders ligt je nek in een breuk advies: ga naar een fatsoenlijke winkel en vraag daar om advies daar weten ze wel te vertellen wat wel/niet te doen. en ga naar meerderen om het advies ook te vergelijken
Wij hebben ook een boxspring. Ik ben een echte buikslaper en heb echt nergens last van. Het ligt heerlijk voor mij. Je hebt verschillende hardheden in matras en topper. Misschien kan je naar een beddenwinkel gaan om advies te vragen. Zij hebben ons destijds ook geholpen en het advies heeft echt geholpen!
Als buikslaper heb je vooral een goed kussen nodig! Wij hebben een Tempur-matras, ik ben een buikslaper en heb nergens last van
Wij hebben een boxspring en ik ben ook een buikslaper. Kan prima. Een topper is grote onzin....niet nodig.
Hier ook een buikslaper en een boxspring. Nergens last van hoor. Heb er gewoon een topper op liggen. Waar moet je ander op gaan liggen?
Hoezo een goed kussen? Ik ben een buikslaper en slaap Onder kussen. Met kussen slapen krijg ik een zere nek.
Oke dank jullie wel! Heb er op een paar gelegen en die waren toch best zacht. Nog maar een keer proef liggen dus
Slaap je echt met je hoofd rechtstreeks op het matras? Daar zou ik een zere nek van krijgen. Ik ben ook een buikslaper en heb m'n kussen echt wel nodig. En dan heb je inderdaad wel een goed kussen nodig, want als die te hoog is krijg je ook last van je nek.
Hier een buikslaper op een boxpringm geen probleem. Ook op een topper. Wel speciaal kussen voor buikslapers.
De boxspring bepaalde de steun, de topper je comfort. Je bepaald zelf hoe zacht je topper is. Ik ben een buikslaper. Onze boxspring met latex topper komt over 6 weken, net besteld. Ik gebruik ook allen het kussen als op op mijn zij of rug lig. Op de buik gaat het kussen echt weg, anders verrek ik mijn nek.. in een onnatuurlijke houding. Verder meerdere winkels proberen, daar zit ook verschil in qua liggen (qua merk). Ik houd zelf van zacht, maar niet té. Ik heb uiteindelijk een hard matras met een matig zachte topper.