Luchtjes die je naar het verleden terugbrengen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 30 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Herkenbaar!
    Als ik aan 't huis aan m'n opa en oma denk ruik ik weer hoe t rook. Naar 60 jaar sigarettenrook 😂

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Van de week bij mn ouders op zolder tussen de spullen zitten neuzen. daar vond ik mn oude duftie huis met geurpoppetjes. ze zijn al ruim 31 jaar oud maar ze roken nog steeds heerlijk:)

Als ik de geur van VSM callendula en van zalf )die dikke gele' ruik dan brengt dat me naar vroeger en ga ik half over mn nek. ik werk in de thuiszorg en we hadden toendertijd een cliente met een enorme huidziekte die ze zelf in stand hield. ze mixte zelf allerlei zalfjes. oa callendula met die zalf wat we vervolgens op haar moesten smeren. bijna een kilo!! pot per dag. als ik die geur ruik brrrrrrr.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat doet mij ook aan mijn wijlen oma denken.....

4. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Mengsmering doet me denken aan onze boottochtjes met de zeilboot en aan hoe we altijd eerst op de motor de haven uit moesten.
    Hyacinten doen me aan mijn moeder denken, we hadden ze vroeger vaak in huis. Ze houdt ook van Maya-zeep, maar daar is het meer het plaatje wat de herinnering triggert.
    Dune is het parfum dat ik van mijn eerste vriendje kreeg en op mijn liefdesbrieven spoot.

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Bijna hetzelfde...... Dan ben ik weer het Nederlandse meisje dat met haar gezin naar Australië is geëmigreerd en bij een goede kennis de badkamer gebruikt.

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hihi, ik doe altijd verse selderij en peterselie in de tomatensoep, de selderij-lucht doet me ook denken aan de soepen die mijn oma maakte, heerlijk:p

Deel Deze Pagina