Huilbuien - Stemmingswisselingen

Discussie in 'De lounge' gestart door Paulienn, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik heb vanochtend de dokter gebeld omdat ik sinds deze week om alles kan huilen..
    Normaal huil ik nooit.. Dat ik voor het laatst heb gehuild (op deze week na) is misschien een half jaar gelden ofzo!
    Deze week:
    Op mijn werk iemand zei iets, als zeg maar soort van tip. En wat doe ik ik ga janken!
    Mijn oma en opa hadden het over dood (ik had gezegt dat ik niet in een huis zal willen wonen als ik wist dat daar iemand is gestorven) en ja hoor ik begin te huilen!
    Gister avond mijn tent is top gekeken, de mensen gaan door en ja hoor ik ga huilen :s

Verder ben ik op het ene moment blij, en dan weer chagarijnig of heel stil..

De dokter zegt dat het misschien een zwangerschap kan zijn, maar aangezien ik deze maand iedere keer voor het zingen de kerk uit ben geweest en alleen de dag na de (geplande) ei sprong geklust heb (zonder voor het zingen de kerk uit) is de kans erg klein! Ook is het geen ontpillen meer volgens de dokter!

Heeft iemand hier misschien meer ervaring in..
    Ik kan er wel om janken

2. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
  3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Volgens mij is de kans op een zwangerschap helemaal niet zo klein.
    Ook in voorvocht zitten zaadcellen en wat als je eisprong net iets later is geweest. Ook kan het eitje dacht ik nog 24 uur bevrucht worden na de eisprong. Maar goed enige zekerheid is een test doen natuurlijk.

4. acire

acire Fanatiek lid

ja ik zou zeker testen, toen ik zwanger was, en nu nog was ik ook zo emotioneel.

en de kans is inderdaad niet zo klein, wij hadden een week rondom mijn eisprong geen sex, dachten we.
    nu hebben we een dochter ;)

het kan ook iets anders zijn maar ik heb geen idee wat.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Misschien je menstruatie die er aan zit te komen en dat je nu op je normale hormoon spiegel (dus die zonder de pil) even een tikkie uit belans bent door die dagen van de maand?
    Of misschien n tikkie emotioneel door de stress over of het dit keer gelukt is?

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Je zou zwanger kunnen zijn. Maar het kan ook door ongi komen.

Toen ik laatst ongi moest worden had mijn mannetje per ongeluk mijn sleutelbos meegenomen naar zijn werk. En ik had 1 sleutel daarvan echt nodig die dag. En daar stond ik al bijna om te janken. En ja hoor, volgende dag ongi.

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Voor het zingen de kerk uit is de meest onveilige manier van anticonceptie

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik had dat toen ik net zwanger was, janken janken.Om die reden ook maar eens getest en ja hoor.

Wil je eigenlijk zwanger worden meid?Ik vraag het maar omdat jullie een redelijk onveilige methode van anticonceptie gebruiken en dan zo dicht bij je eisprong die methodie niet toepassen, dus niet verkeerd opvatten!

9. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ik wil heel graag zwanger worden, dat is ook de reden dat ik gestopt ben met de pil. Alleen man lief vind het allemaal nog een beetje eng, maar vind het super als het wel zo is.
    Ik kan het moeilijk uitleggen (omdat ik zelf ook niet veel van zijn methode snap ;)) Hij wilt het wel maar hij wilt er (nog) niet voor klussen.

Ik heb nog nooit voor mijn menstruatie me zo gevoeld, maar het kan natuurlijk wel daardoor komen! Ik heb echt geen idee maar dit gevoel ken ik nog niet!

Ik heb geen stress of het deze keer gelukt is, aangezien ik ervan uit ga dat het niet zo makkelijk gaat maarja wie weet.. Kom er snel genoeg achter als het wel zo is.. Alleen dit gevoel op dit moment is een beetje raar!

Ik zal het in iedergeval heel erg gaaf vinden als ik zwanger ben, maar als het niet zo is dan heeft het gewoon nog niet zo mogen zijn.. en wil ik graag weten wat er wel met mij aan de hand is.. haha!

Testen kan ik nog niet omdat ik nog 4 dagen voor mijn NOD zit. Helaas.. :( Want dat zou veel meer duidelijkheid geven!

Lief dat jullie allemaal zo mee denken!

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nog een paar daagjes meid!

Probeer je ondertussen te ontspannen met een lekker bad, een boekje, mp3 speler en een grote bak Ben&Jerry's :D

Succes!

11. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Toch wel een herkenbare methode hoor. Dan beslist de natuur voor je en hoef je het zelf niet te doen. Mijn vriend paste ook deze methode toe bij onze 2e :D
    Ik wilde al heel snel nog een beebje, hij moest er nog over nadenken, tuurlijk wist hij dat ik geen anticonceptie gebruikte, en op mn verjaardag zei hij dat ie wel een beebje wilde. 1 week later kwam ik tot de ontdekking dat ik al 5 weken zwanger was :)
    En die bewuste maand dat de zwangerschap ontstaan is hebben wij het maar 1x gedaan. Dus ja, je kan zwanger zijn.

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hoelang is het geleden dat je zonder de pil leefde (en hoe oud ben je dan aan de pil gegaan?) en dus helemaal zonder inbreng van de stofjes in de pil menstrueerde?
    Want dat kan ERG veel uitmaken hoor!

En dat je er rekening mee houd of er vanuit gaat dat t niet zo is wil eigenlijk niet zo heel veel zeggen over wat je onderbewust aan emoties hebt ;)
    Want je wil wel heel graag!

Ben ondertussen nu heel benieuwt of t nou toch die menstruatie is...of toch...

Deel Deze Pagina