angel alien n05 madamoisell dior en welke mij te heftig is insolence die ruik ik echt de hele dag vind de geur heerlijk hoor!
angel, zoals genoemd. maar die moet je wel testen, want die gaat pas na een half uur of langer lekker ruiken. en niet bij iedereen ruikt die lekker dior addict flowerbomb van victor & rolf 212 carolina herera maar zoals hier gezegd, vaak dan wen je aan de geur en dan ruik je het zelf niet meer. beter kan je afwisselen met meerdere luchtjes en in de lucht spuiten en eronderdoor lopen, dan valt het op je haar
Angel blijf je echt de hele dag ruiken! Maar vind ik meer een winter geur.. En Burberry touch blijft ook lang en is een heerlijk luchtje!
jaaa heerlijk...jammer dat manlief em niet lekker vind...maar lolita en chanel heb ik altijd in huis...TE LEKKER
ik was na een hele dag werken op de fiets op weg naar huis met sophie voorop, toen we werden ingehaald door een man die tegen sophie zei:"zeg maar tegen je moeder dat ze een lekker luchtje op heeft!". die dag had ik dus dolce & gabbana light blue op
Ik zou als ik jou was de geurtjes eens afwisselen.. Het kan i.d. zijn dat je het zelf niet meer ruikt.. Ik heb zelf Lolita Lempicka en Escada.. heerlijk en blijft lang zitten. Hen dan wel de Parfum en niet de eau de toilet.
ik verkoop parfum en met stip op nummer 1 gucci rush. Nog niemand tegen gekomen bij wie die niet blijft hangen. En een heerlijk zomerparfum ook nog
Ik wou net zeggen! Meestal ruik je ze zelf niet meer omdat je er dan aan gewend bent. Negen van de tien keer heb ik dat ook en spuit ik me helemaal vol. En als ik dan de deur uitga denk ik: hmmm tis alweer weg nog een beetje op doen. Kom ik dan ergens wordt er meestal gezegd: zoooo jij hebt lekker zitten spuiten!
gucci rush,gucci rush 2,alle chanel geurtjes,babydoll(heeerrlijk)escada,noa,cashmir,alien,ultra violet.