Sinds een tijdje ben ik ervan overtuigd, dit is keer is het raak. Dat is begonnen door mijn vorige menstruatie omdat die nogal raar was dan normaal, 2 dagen korter dan normaal en na mijn menstruatie begon al snel alle symptomen alleen maar toe te nemen. Ik dacht eerst ziek te zijn, maar het houd maar niet op. Elke ochtend sta ik verschikkelijk misselijk op, wat ik nog nooit heb gehad. Ik ben slank van postuur en mijn buik zet constant uit (niet alleen na het eten) en nu dachten we eerst, dit is iets met de darmen en zo maar dat is het dus niet want heb er al onderzoek naar gehad. Mijn borsten worden groter, ik heb rugpijn terwijl ik niks doe, ik kan wel heel de dag en nacht doorslapen en dan ben ik nog niet eens begonnen in het rare gevoel in me onderbuik.. nou mijn vriend gelooft niet zo in testen omdat hij zegt dat het negatief kan geven terwijl je het wel bent etc. En ja, ik test nu wel negatief..Niet eens een licht streepje. Wat denken jullie? Moet ik het gewoon van me afzetten en denken dat de misselijkheid etc. toch wat anders betekend?? Of wel doortesten? Sorry voor het lange verhaal
dat zal ik wel kunnen proberen duurt dan nog wel even ivm geen nieuwe huisarts in de buurt nog gevonden.
Mijn ha heeft eens aangegeven dat er gevallen bekend zijn van zwangere vrouwen met n HCGmeting van 0!!! Zelfs met bloedtest... Dus t schijnt wel mogelijk te zijn om negatief te testen... Overigens is t ook mogelijk om wel te blijven menstrueren tijdens de zwangerschap... Sterkte, k hoop dat je gauw n antwoord vindt!
En dat is zeer zeldzaam. Menstruaties kunnen verschillen. Kan een keer korter duren dan anders. Symptomen kunnen ook ontstaan doordat je zelf gelooft zwanger te zijn terwijl dat niet zo is. Je lichaam kan dan raar gaan reageren. Maar goed, als je zelf zeker weet dat je zwanger bent ondanks dar betrouwbare testen aangeven dat het niet zo is, waarom bel je dan niet een verloskundige? Je kunt gewoon een echo aanvragen. Heb je direct antwoord. En de eerste drie maanden van een zwangerschap heb je toch echt een opgezette buik door je darmen. Pas na 3 maanden komt de baarmoeder boven je schaambot en krijg je pas een zwangerschapsbuikje. Dus dan zou je ook nog eens verder moeten zijn dan 3 maanden! En ja, ook na 3 maanden test je nog positief met een zwangerschapstest. HCG verdwijnt namelijk niet, maar stijgt op een gegeven moment gewoon niet meer. Dus bellen voor een echo. Weet je waar je aan toe bent. Als daar niks op te zien is, kun je je richten op de volgende ronde. Laat je ons weten wat de uitslag van de echo is?
Overigens....15 juli dacht je ook al zwanger te zijn? En 4 tot 6 maanden daarvoor ook al en heb je nog een bloedtest gehad waaruit bleek dat je niet zwanger bent? En je bent aan de prikpil????? Weet je dat de kans om tijdens de prikpil zwanger te raken klein is? Darom schrijven de meeste artsen dat ook niet voor aan mensen die op korte termijn zwanger willen worden.Het duurt namelijk na het stoppen van de prikpil vrij lang voordat je cyclus weer op orde is. Waarom denk je bij elkaar opgeteld al bijna een jaar lang zwanger te zijn? Wil je zo graag zwanger zijn? Of ben je juist ontzettend bang om zwanger te zijn? In dat laatste geval is het wellicht raadzaam om een gesprek met je huisarts aan te gaan. Want het lijkt mij persoonlijk erg zwaar om al maandenlang te denken dat je zwanger bent....