Wij willen morgen graag tapas gaan eten in Arnhem. Iemand tips? Ik heb nu la Cubanita op het oog. Iemand ervaring? Habana's is dicht en Twins vind ik niet zo wat tapas betreft (wel lekker, maar de ambiance niet zo).
Is wel aardig. Paar keer gegeten. Prima bediening en eten redelijke kwaliteit. Ben zelf meer fan van: Goed proeven (wel reserveren) ook top terras bij mooi weer om te zitten Psst Amigo's. Super eten, goede sfeer en vaak een bandje die live muziek speelt
Goed proeven is leuk! La cubanita is idd nergens lekker volgens mij, maar die in Arnhem geen ervaring mee.
Ik hb 1 keer bij La Cubanita gegeten (Zoetermeer), nooit meer, alles baggervet, weinig smaak. Het lekkerst was nog het spiesje met mozzarella en tomaat haha, nah, die kan ik zelf ook nog wel maken.
Ik ben in Nijmegen een paar keer geweest en geweldig om te eten. Maar het zusje wat ik hierboven lees is ook fantastische.
La Cubanita in Apeldoorn was echt een tegenvaller. Heel vet veel frituur, niet vers. Het Zusje in Apeldoorn is daarentegen echt top!! Zit dat niet ook bij jou in de buurt toevallig?