maar misschien kan ze wel zo'n kamerspray nog even sprayen op de laatste dag ? Dat overleven de katten ook wel... zelf heb ik van rituals zo'n spray die ik érg lekker vind- hij staat in principe in de wc maar af en toe spray ik het ook in de woonkamer - richting de gordijnen . Eén spraytje doet al een hele hoop (ik vind ze zo duur, maar had deze gehad en ben er dus zuinig op, maar hij werkt ook echt goed) . En anders zou je kunnen kijken of je een veilige plek hebt om geur stokjes neer te zetten of vragen of de buurvrouw dié de laatste dag neer kan zetten...
Ik zou geen chemische luchtverfrissers gebruiken, vooral niet met weinig ventilatie en huisdieren. Die zijn nl giftig. Gewoon accepteren dat het muf ruikt bij thuiskomst en direct ramen openzetten?
Dit inderdaad. Waar mogelijk ventilatieroosters open zetten tijdens de vakantie, en verder meteen luchten bij thuiskomst. Die geur is toch zo weg als er weer geleefd wordt.
Roosters open en ik heb m’n hele huis vol met geurstokjes van Atelier Rebul en dan het luchtje Istanbul. Ook 2 binnenkatten maar met kattenbakken in de bijkeuken. Maar ook daar ruik ik ze nooit. Het ruikt altijd super lekker als we thuis komen, maar heb ook echt een huis parfum verslaving
Wij hebben zo’n rekje, doen we ook tussen het draaikiepraam op zolder, kan het toch open blijven staan als we op vakantie zijn. De rest staat op de ventilatiestand of met de roosters open. Het ruikt altijd een beetje muffig, maar dat is zo weg.
D Dit doe ik ook. En via de app kan ik hem vanuit de auto ook extra aanzetten net voor ik thuis kom. Hij kost wat,maar ben hier zo blij mee. Ook na het koken ideaal.