jeuj! Zumba besteld!

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vanmiddag uit verveling maar gekeken naar TellSell en daar kwam Zumba voorbij.. Had van de week al eens geinformeerd bij de sportschool naar lessen maar die zijn me net iets te duur;)

Dus vanavond met manlief overlegd en hij was meteen enthousiast, dus vanavond maar besteld.. Ik heb jaren behoorlijk wat uurtjes per week gedanst en halverwege de zwangerschap lukte me dat echt niet meer.. Maarja, de energie van toen wil ik natuurlijk heeel graag terug.. Dus eindelijk kan ik weer:D Mijn man heeft al eerder iets van TellSell besteld en was daar heel tevreden over en het werkte ook nog:D dus heb er wel vertrouwen in dat het goed spul is..

Nu staat er bij dat na betaling (automatische incasso) je het product binnen 7 werkdagen in huis hebt.. Heeft iemand enig idee hoe lang het gaat duren? wanneer schrijven ze het bedrag van onze rekening?

Haha heb er nu al zin in:D

2. MissT

MissT Niet meer actief

Woehoee wat leuk!
    Ik doe zumba op de sportschool en het is echt super leukkkk hoor!
    Wordt er altijd helemaal vrolijk van :).
    Ik hoop dat je hem binnen een week in huis hebt, meestal doen ze hem gelijk weg zodra ze de betaling binnen hebben.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hoop dat ze het a.s. maandag of dinsdag al afschrijven (als het op voorraad is) en meteen verzenden:D heb er zo'n zin in:D
    kreeg altijd energie van dansen en voelde me veel prettiger.. Maarja, zwanger en fulltime dansen is geen fijne combinatie kwam ik achter haha.. en nu alles redelijk stabiel is hier in huis en de kleine een vrij vast schema heeft heb ik dus wat uurtjes over:D

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    aaa ja erg leuk

wil ej al beginnen kijk even op youtube onder zumba power daar staat een advance zumba van de zelfde gast.

ik heb alles gedowload, is wel minder van kwaliteit maar vind het wel best zo. heb nu ook grond oefeningen gedownload, die krijg je niet bij een pakket van zumba( helaas )

maar die heb ik gisteren gedaan en jeetje wat een spierpijn zeg.

ik deed het ook eerst in de sport school maar de sportschool komt mijn neus uit dus doe het nu thuis en fiets veel en hardloop weer.. mooi weer dus tijd voor buiten sporten

xx en succes gaat je vast lukken

5. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hier ook zumba in huis, en ik vind het geweldig... Bij mij duurde het langer voordat ik het thuis had, in het begin was er een stormloop waar ze bij tellsell niet op hadden gerekend. Nu zul je het wel redelijk vlot in huis hebben.

Heel veel plezier met de zumba!!

Deel Deze Pagina