Hallo ladies, Ik heb een vraagje, misschien klinkt het herkenbaar voor iemand? Mijn kleine meid begon gisteren ochtend onrustig te drinken, hoofdje wegdraaien en dan weer heel snel de speen in de mond proberen te krijgen en gulzig drinken, zo de hele fles lang. Ze dronk ook de hele dag niet zo veel. Ze had goed geslapen (slaapt nooit zo veel overdag, maar gisteren en maandag had ze goed geslapen overdag) Gisteren had ze ook rode wangetjes het einde van de dag. Ik had haar gisterenavond in bed gelegd na de fles van 19.00 (zo rond half 8 De fles dronk ze weer onrustig (tussendoor eventjes gepoept, luier verschoond en daarna weer onrustig verder gedronken) Toen ze ging slapen had ze even moeite in slaap te komen maar daarna sliep ze goed, tot 21.00 toen begon ze flink hard te huilen, wilde niet meer gaan slapen daarna, terwijl ze altijd tussen 19.00 en 23.00 uur het beste slaapt. Ik heb haar gewiegd en getroost maar niks hielp (ook liet ze veel scheetjes) Omdat ik dacht dat ze weinig had gedronken gedurende de dag had ik haar weer een flesje aangeboden, dit had ze voor de helft op. Daarna weer terug in bed en toen heb ik haar niet meer wakker gemaakt voor de voeding van 23.00 maar heb ik haar laten liggen tot ze zelf wakker werd om 00.30. Precies hetzelfde verhaal, huilen huilen, scheetjes. gillen huilen. Ze had ook een poepluier. Toen ook maar weer wat melk aangeboden, maar dit dronk ze niet goed, en toen is ze wakker geweest tot 3.30 daarna wilde ze wel wat melk en toen is ze uitgeput gaan slapen tot 7 uur. Ze had geen koorts. En vanmorgen leek alles weer in orde en kregen we weer die brede glimlach te zien. Ze had om half 8 ook weer een half flesje op voordat ik haar naar het kdv bracht. Pff wat zou het toch kunnen zijn? krampen? hebben babietjes van bijna 4 maanden dat nog? of een virus? klinkt dit bekend???