Plaats hier je foto's of een link na de foto van je kind met sinterklaas of zwarte piet. Dan bijt ik bij deze het spits af. Jelina moet niks hebben van sinterklaas, maar zwarte piet daar integen vind ze super! Ze heeft zelfs met hem gespeeld! Nu jullie!
haha hier was het andersom ze heeft de sint een hand gegeven en voor de pieten was ze verlegen zal even paar plaatsen
en dice natuurlijk in z'n pieten pakje staat helaas niet op de foto met sint of piet hij lag te slapen
Leuk hoor die foto's! Marline hoe kom je aan dat pietenpakje en in wat voor maten kun je die krijgen. Vind dat ook wel leuk voor pakjesavond
Ow leuk topic! Babet kwam zwarte piet tegen en die wilde meteen de baby bjorn om. Hele leuke foto geworden. Alleen mama van mijn vriend heeft hem gemaakt, dus heb hem hier nu niet. Ga ik morgen even regelen.
ik speel 6 december zelf zwarte piet! ben heel benieuwd wat mijn zoon daarvan gaat vinden, of hij me herkend, of bang wordt... als dit topic nog actief is zal ik zeker een foto plaatsen!
heb m gekocht bij etos ze hadden ook een andere met veel voetbal plaatstjes die vondt ik dan niet zo die cape van youame ook bij etos gehaald