Afgelopen zaterdag is onze lieve meid geboren. Heel erg onwerwachts met 32w4d en toch doet ze het tot nu toe erg goed. Ze woog nog geen 1400 gram maar kan zelfstandig adem halen en alleen drinken krijg ze via sonde. Ik ging met bloedverlies naar ziekenhuis ( beetje na afwegen) eenmal in het ziekenhuis begon ik echt flink te bloeden, binnen no time was er besloten om keizersnee te maken, achteraf liet de placenta los, wij hebben echt geluk gehad. Nu elke dag alleen maar genieten van onze meid, wij kunnen niet wachten om haar naar huis mee te nemen.
Wauw dat was schrikken! Gelukkig gaat het goed en hopelijk kunnen jullie snel van jullie meisje thuis genieten. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met jullie meisje!! Wat een mooie naam trouwens!! Ik hoop dat alles zo goed gaat dat jullie haar snel mee naar huis mogen nemen!!
gefeliciteerd met Julia! geniet er lekker van.... Hoop dat ze snel sterk genoeg is om met jullie mee te mogen.
Hartelijk gefeliciteerd met jullie kleine meisje. Godzijdank waren jullie net op tijd! Dat ze maar gauw sterk genoeg is om met haar mama en papa mee naar huis te kunnen. Geniet van haar!
Ohh wat heftig meid! Blij dat jullie er optijd bij waren. Gefeliciteerd met jullie kleine meid,hopelijk gaat de goed groeien zodat ze snel mee naar huis mag.
Van harte gefeliciteerd!!wat ontzettend fijn dat ze er op tijd bij waren!! en wat fijn dat het zo goed met dr gaat, ik hoop dat gauw naar huis mag, zodat jullie thuis van jullie wondertje kunnne gaan genieten!
Jeetje, wat heftig! Wat fijn dat ze het naar omstandigheden zo goed doet! Duimen dat ze vlug mee naar huis mag! Gefeliciteerd met de kleine dame!
gefeliciteerd met jullie dochter gelukkig doet ze het super goed geniet ervan hoop ze snel mee naar huis mag
Hoi, Gefeliciteerd met de kleine. Als je wat meer info wilt over premature kindjes kun je kijken op www. Kleinekanjers.nl Daar staat heel veel over te vroeg geboren kindjes hoe en wat ook voor de familie om je heen erg handig. Ook hebben ze een forum waar je je meteen thuis zult voelen! Hoe is het nu met de kleine? En hoe is het met jou en je man/vriend? Kun je het allemaal een beetje aan? Succes en sterkte de komende tijd!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Gelukkig gaat alles goed met haar. Hopelijk mag ze snel naar huis