Kadobon voor bril??

Discussion in 'De lounge' started by tjessia, Jun 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Mijn man heeft lenzen en dat is maar goed ook want de bril die hij nu al 12 jaar:$ heeft die is écht niet om aan te zien.
    Maar elk jaar als we op vakantie gaan heeft hij 'de bril' vaker op vanwege het zwemmen in chloorwater en de felle zon. Elke keer denk ik écht dit is de laatste keer:D, hij moet een nieuwe.

Nu zijn we a.s. 20 juni 2 jaar getrouwd en wil ik hem een kadobon doen voor een nieuwe bril maar waar kan ik die krijgen? Misschien weet iemand dit. Is toch leuker dan een zelfgemaakt papiertje met "tegoedbon" erop ofzo. En dan móet hij hem wel gaan verzilveren bij de brillenwinkel ;). En nog een vraag, waar kunnen we een leuke en betaalbare bril kopen? Merken interesseren ons niet als ie maar lekker hip is 8). Zijn er op dit moment ergens aanbiedingen oid?

2. mup

mup Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,093
    0
    0
    Die kun je gewoon kopen bij de opticien.
    Weet dat ze ze bij Pearle wel hebben

3. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Ik heb vorig jaar een bril gekocht bij Specsavers. Ik had al 'n bril voor erbij, maar draag normaal gesproken gewoon lenzen. Alleen 's avonds wil ik nog wel eens mijn bril opzetten. Ik wilde graag een nieuw montuurtje, omdat mijn andere bril bijna uit elkaar viel. Heb daar voor 50 euro een nieuw montuur (van Red or Dead) + glazen op sterkte gekocht. Super prijsje toch!!! Zeker als je de bril maar zelden draagt. De glazen zijn niet ontspiegelt of een antikras laagje erop hoor, maar goed voor die 4-5 uur wat ik hem per week draag heb ik dat ook niet nodig. Nu een jaar later is hij nog helemaal goed. Ik bewaar 'm niet in een doosje ofzo, maar leg 'm in de badkamer, nachtkastje etc. en echt, er zit nog geen krasje op, dus volgens mij wordt je daar sowieso mee bedonderd, dat anti-kras laagje (is ook nog best duur, iets van 40 euro).

Maar... Toen waren het wel aanbiedingen bij Specsavers... Ik heb helemaal niet naar de prijzen gekeken, maar naar het model, de prijs van dat model was toen per toeval zo goedkoop.

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Bij eyes and more heb je een enkelvoudige bril voor € 85.
    Hebben meerdere vestigingen in nederland.
    Hebben leuke monturen. Ik wil er misschien ook eens kijken voor een bril erbij. Want bij de echte opticien ben ik € 450 :( kwijt.

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ze hebben ook een website eyesandmore

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Hans Anders, heb je ook een complete bril van rond de 100-150 euro. Wordt een bril niet vergoed trouwens door je verzekering?
    Moet wel eerlijk zeggen dat als je echt kwaliteit wilt je beter naar een duurde opticen kunt gaan maar voor er bij kan het prima!

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Van die verzekering weet ik eigenlijk niet, moet ik even nakijken...
    Bedankt voor de reakties.

Share This Page