Lucide dromen

Discussie in 'De lounge' gestart door sistabigbones, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik droom dat ik koffie drink bij mijn ouders in de tuin het is gezellig en we kletsen wat af.
    mijn moeder en ik praten over van alles
    en dan zegt ze ineens
    je weet toch wel dat ik in je echte leven dood ben he!
    ja zeg ik dan dat weet ik
    en dan word ik wakker

het is net of ze echt even langs is geweest

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @ mirell; Dat is een mooie droom, die wil ik ook wel een keer.

Ik kan mijn dromen ook altijd "sturen" en als ik even wakker ben tussendoor ga ik gewoon verder waar ik gebleven ben :D
    Bij een vervelende droom zorg ik ervoor dat hij óf goed afloopt óf dat ik wakker word.

Heb maar één keer een droom gehad die uitkwam.

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Nou, ik heb onlangs wel een vreemde droom gehad van een toren die omgevallen was, en leek redelijk belangrijk want de nieuwsdienst kwam me interviewen etc (de toren lag voor een deel in onze tuin).
    Het leek een beetje op de eifeltoren, maar dan zo absurd net het topje dat in onze tuin lag.
    Toen heb ik ook ff gedacht, dit kan best iets voorspellen, maar tot nu toe geen melding van gevallen torens :D

moest er wel aan denken toen ze hier laatst een grote kraan plaatsen voor werken in de straat en het heel hard begon te waaien... maar gelukkig geen ongelukken ;)

4. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    hallo dames heb even snel gelezen,heb het nu effe druk ik ga vanavond uitleggen dat je het zeker kan oefenen

groetjessssss

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik droom regelmatig lucide en vind het erg leuk..ook handig bij nachtmerries ;)
    Echt voorspellend durf ik niet te zeggen...

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb een tijd terug veel voorspellende dromen gehad.
    de dromen die ik de laatste tijd heb, hoop ik heel erg dat die niet uitkomen.. heb de afgelopen week gedroomd dat mijn moeder en dochter waren overleden :( werd helemaal bezweet wakker.

maar, heb ook gedroomd dat ik een relatie had met ernie (van bert inderdaad..) t lijkt me ook niet dat dat een voorspellende droom was.. ;)

Deel Deze Pagina