I.o.m. het beheer een andere Nickname aangemaakt. Ik zit een beetje in de knoei en wil in contact komen met vrouwen die ooit tijdens hun relatie verlieft zijn geworden op een ander en hier wel naar hebben gehandeld. Heb je spijt, of niet? Graag via een PB. Huppeltje2012
ik ben tijdens mn vorige relatie verliefd geworden op iemand anders. die iemand anders is nu al bijna 6 jaar mn vriend en word de papa van ons babytje dus ik heb geen spijt ik was wel niet "echt" vreemdgegaan,, vanaf het begin eerlijk geweest tegenover mijn ex maar die relatie ging ook niet oed
Ik ben in mijn vorige relatie vreemd gegaan. Verliefd geworden, en ernaar gehandeld. Ik heb daar vreselijke spijt van gehad, en zou het nooit weer zo doen. Het plezier dat ik ervan heb gehad, was het verdriet dat ik mijn partner en mezelf heb aangedaan absoluut niet waard. Je mag me best een pb sturen als je wilt, maar wat hier staat is verder geen enorm geheim. Mijn ex en mijn huidige partner zijn op de hoogte.
Ook ik ben tijdens mijn vorige relatie verliefd geworden op iemand anders. Ben nooit vreemd gegaan,maar eerst de ene relatie verbroken. Geen spijt gehad hoor. Zie mijn onderschrift maar.
In mijn eerste relatie verliefd geworden op een ander (1e relatie duurde 4,5jaar). Maar hier ook niets mee gedaan totdat ik mijn ex als ex benoemt had En daar heb ik nu spijt van hihi. Aangezien ik er later achter kwam dat mijn ex mij meermalen bedrogen heeft en ik tegenover hem het fatsoen had om dus niet vreemd te gaan. Maar aan de andere kant, ik ben erg tegen vreemdgaan en kan me zelf dus wel nog aankijken. Maar ik heb dus absoluut geen spijt dat ik die 1e relatie verbroken heb omdat ik verliefd was op een ander. Met die jongen is het trouwens na 1,5 jaar ook niets geworden (was een buitenlandse liefde, dus duurde na die 1e ontmoeting wel een paar maanden voordat we elkaar weer zagen).
Ik heb zelf ook mijn relatie van 6 jaar verbroken omdat ik verliefd was geworden op een ander. Dat het een en ander elkaar wat overlapt heeft, daar heb ik nog steeds spijt van. Dat was niet netjes tegenover mijn ex en dat knaagt nog steeds aan me. Ben wel blij dat ik de stap uiteindelijk genomen heb, want die jongen waar ik verliefd op werd is de papa van mijn kindjes en de liefde van mijn leven. Maar ik zou echt iedereen adviseren om het eerst af te breken met je huidige vriend/man, voordat je in een nieuw avontuur springt.
Ik snap dat je gevoelens niet uit kan zetten en soms zit er inderdaad iets niet goed in je relatie waardoor je deze gevoelens bewust of onbewust toelaat maar ik wil je als advies geven om eerst uit je huidige relatie te stappen.
Geen ervaring mee en ik snap ook niet waarom iemand in een relatie verliefd wordt op een ander.. Volgens mij zit er dan als iets niet goed in je huidige relatie en ik denk dat je eerst een keuze moet maken over je huidige relatie. Lijkt me ook wel zo eerlijk naar je huidige partner toe. Als dat voorbij is en je dat 'netjes' afgehandeld hebt, dan pas beginnen aan een nieuw avontuur.. Kortom aan mij heb je niks, maar dit is wel hoe ik er over denk En ik hoop er zelf nooit mee te maken te krijgen, in elke relatie is het wel ns wat maar ik zou niet zonder mijn man willen ook al kan ik hem soms wel schieten
je vraagt je iets af maar je geeft er antwoord op in 1 zin het klopt wat je zegt, dan zit er iets niet goed in je relatie
Haha ja dat klopt, maar dat komt omdat ik er zelf geen ervaring mee heb, dus ik denk dat het zo moet zitten dan, maar uit ervaring kan ik niet spreken, dus weet ik het ook niet zeker (krom gezegd he)
Bedankt voor alle reacties, ik heb duidelijk een hoop om over na te denken. (Tuurlijk heb ik ook wat aan jouw reactie Jorietje )
Ben zelf vreemdgegaan en heb achteraf wel heel veel spijt van het vreemdgaan maar geen spijt van het feit dat ik verder ben gegaan met degene met wie ik vreemd ben gegaan. Ondertussen zijn we 3,5 jaar samen en krijgen we ons eerste kindje. Verliefd worden op een ander wil niemand. Om direct te zeggen dat er iets in je relatie niet goed zit, daar ben ik het niet mee eens. Zelf denk ik dat er meerdere personen kunnen zijn die een gevoelige snaar bij jou weten te raken en wellicht ook wel heel goed bij jou past qua partnerkeus. De vraag is natuurlijk waar jij gelukkig van gaat worden. Verliefdheid gaat over, als jij gelukkig bent in jou relatie zou ik afstand nemen van degene waar jij verliefd op bent! Pben mag!