Hij was gisteren nog niet positief, want hij is vandaag pas donkerder dan de controlelijn. Op de ovulatiekalender staat beschreven dat als je donkere testen heb je testlijn donkerder is bij de piek. Volgens mij had ik dat de eerste keer na de lucrin ook, dus ik ga nu van een positieve ovulatietest uit. Uiteindelijk toch een wat langere maand, deze maand. Meestal zijn mijn cyclussen zonder stimulatie ook zo rond de 30-35 dagen. Ik zal foto hieronder toevoegen. Ik kan me voorstellen dat je gespannen bent je leeft hier elke keer zo naar toe. Misschien zijn die pijntjes wel innesteling geweest, wie weet. Wordt je altijd netjes rond dezelfde tijd ongesteld of niet? Ik kan er inmiddels wel een ritme in vinden. 14 dagen na de ovalatiepiek word ik ongesteld, 12 dagen na de inseminatie word ik ongesteld. De pijn van de endometriose komt af en aan en is gelukkig nog zo heftig. Voorheen waren er dagen dat niet kon werken, maar dat gaat gelukkig nu wel. Ik heb me wel een keertje er voor moeten ziek melden, maar vorige keer heb ik 6 maanden in de ziektewet gezeten. Hoe is het bij jou? Is het nog te doen en hoe doe jij het met werk als het niet lukt?
Ik vind die van vrijdag ook al wel positief hoor. Test je door of hij ook weer negatief word? Maar in ieder geval gebeurd er wel wat en krijg je snel je eisprong!! Ja het is zeker spannend. Hoop dat het innesteling is geweest. Nog even geduld! Meestal word ik 2 weken na eisprong ongesteld dus dat is dan morgen. Maar dit is nu mn eerste eigen cyclus na de operatie enzo. Dus wie weet is het allemaal toch beetje anders. Ik heb laatste week bijna geen last gehad. Deze maand alleen met menstruatie tot aan de eisprong eigenlijk. Vroeger meldde ik mij altijd ziek 2 dagen van menstruatie. Hoop dat dat nu niet meer hoeft. Vind ik ook wel spannend hoe en wat.
Meestal test ik door tot hij negatief word. De test van gisteren is de donkerste van allemaal, dus ik ga er vanuit dan gisteren mijn piek was. Ik had gisteren ook nog heel veel vruchtbaarslijm en de dagen ervoor ook, dat is nu verdwenen. Ik ben ook al bijna door mijn testen heen, ik heb er zoveel gebruikt. Raar maand voor mij... Heb je vandaag al een test gedaan? Ik ben zo benieuwd... We hopen dat de endo rustig blijft voor onze allebei tot we zwanger mogen raken van een wondertje. Mijn duimen draaien voor ons...
Je hebt best lang ook donkere testen! Maar inderdaad zaterdag was het donkerst. Hier inderdaad gisteravond een test gedaan..en zowaar verscheen er een 2e streep! Vanmorgen nogmaals getest. En weer een 2e streep en een plus op de clearblue test. Vind alleen de kv test vrij licht nog. Maar ik denk dat je duimen heeft geholpen!
Hier is de foto. Ben nog niet helemaal gerust hoor. Maar dat zal pas komen als ik 13 weken ben denk ik!
Dat is heel begrijpelijk. Ik hoop dat je er een beetje van kan genieten en alvast een voorzichtige gefeliciteerd. We gaan duimen voor een plak-baby... het is je zo gegund lieve CaDi...
Bedankt voor je lieve bericht! Ik denk dat dat genieten nog even duurt. Het dringt ook nog niet helemaal tot me door dat er iets gebeurd in mn buik!!
Ik blijf denken dat mijn piek zaterdag is geweest, want de ovulatietest word steeds minder donker. Ik ga dus ook stoppen met testen. Morgen nog een keertje 'klussen' voor de zekerheid. Ik verwacht mijn menstruatie rond 5 mei. Het lijkt me ook vreemd zo in het begin, zo onwerkelijke lijkt het me. Je merkt of ziet echt niet veel van. Hoe voel je je verder?
Dus dan zou je ei zondag of maandag gesprongen zijn! Hoe leuk zou het zijn als het gewoon raak is! Ik gun het je zo! Hoe staat het ervoor met het huis en de verhuizing? Ja het is ook raar, dan denk ik ineens oja ik ben zwanger. Ik voel mij ook niet heel anders. Mn buik voel ik wel wat. Maar denk dat dat de verklevingen zijn of mn baarmoeder ophang band. Die mis ik volgens mijn helemaal of een stuk. Verder ben ik wel moe en merk ook als ik dingen doe soort snel kortademig en lichamelijk moe. Beetje gespannen borsten, maar niet heel erg gevoelig. Morgen nog een x een test doen om te kijken of hij donkerder is.
Ik denk dat hij gisteren is gesprongen. Ik had gisteren opeens nog veel (vruchtbaar)slijm en afscheiding en vanaf vandaag ben ik droog. Meestal gebeurd dat net na de eisprong. Het zou inderdaad leuk zijn als het raak is, maar ik durf nergens op te hopen. Ook leuk als we een beetje te gelijk oplopen kunnen we samen alles delen.. hihi. We werken alleen in het weekend aan het nieuwe huis. We wonen best een stukje verder op en in de avonden is geen optie. Ik moet momenteel ook mijn rust pakken. Ik ben vandaag wel voor wc-brillen wezen krijgen, want daar komt van de week een leuke korting op. Verder hebben we het behang van de kasten-kamer er bijna af en deze moet daarna opnieuw behangen worden. De schuur is helemaal geverfd, dus deze is klaar. Verder zijn we op wat dingetjes vast gelopen, want niet zo kan als we graag zouden willen en moeten we nog een aantal bedrijven vinden die ons willen hebben met bepaalde klussen. Dit weekend word een beetje lastig met klussen, omdat we vrijdag met koningsdag met vrienden naar een festival zouden gaan en mijn vriend zijn oma zaterdag wordt gecremeerd (is onverwachts overleden). De opa en oma van mijn vriend wonen in Groningen en ze wordt gecremeerd in Drachten (Friesland) niet echt in de buurt van ons, daar zijn we de hele zaterdag wel door weg. Ik ben blij dat er niet veel hoeft te gebeuren en dat de meesten dingen ook kunnen als we er al in wonen. De woonkamermuur moet alleen opnieuw gespoten worden, hij is nu niet netjes gedaan en ik durf me daar niet aan te wagen. Ik ben erg benieuwd hoe je test er morgen uit ziet en wanneer je je eerste echo gaat krijgen. Ik vind het net zo spannend als jou. En de kwaaltjes komen van zelf wel, geniet nog maar even van de rust...
Ik ben echt in de war, want opeens wel weer vruchtbaarslijm. Dan zou de eisprong nog steeds niet zijn geweest. Ik heb toch weer een ovulatietest gedaan en deze lijkt gewoon weer positief... huh.
Huh zou lichaam doet rare dingen zeg! Dit is echt gek, snap ik ook niet. Vreemd zeg. Doorgaan met het gezellig maken en op gegeven moment zal je wel een keer ongesteld worden. Wat vreemd zeg! Jullie hebben een druk weekend voor de boeg dus. Wat vervelend dat de oma van je partner is overleden, gecondoleerd. Sommige dingen komen echt altijd bij elkaar. Sterkte voor zaterdag! Zo'n huis weet altijd wat. Je komt altijd dingen tegen die je niet verwacht enzo. Wij zijn na 3 jaar klussen nog niet klaar hoor! Ik ben ook benieuwd joh! Ik verwacht dat ik met 7 weken echo krijg. Merk wel dan mn buik en borsten gevoeliger worden afgelopen dagen. Dus hoop dat dat een goed teken is. Ik zou uitgerekend zijn op 31-12-2018. Dat vind ik wel een bizarre datum. Het altijd gezegd wil geen december kindje. Maar nu is het altijd welkom.
Nou echt een vreemde maand hé. Ik snap er echt niet van. En precies vandaag kunnen we niet 'klussen'. We hebben 14 dagen om de dag geklust, stom dit zeg. Morgen nog maar even aan de bak. Nu de laatste test ook is opgedroogd lijkt zaterdag nog steeds het donkerste, maar dan kan ik nog steeds niet het vruchtbare slijm verklaren... Echt balen dit en zo is er elke maand wat, van ziek zijn tot... geen seks kunnen hebben. Stom, stom.... Tja een december baby zou ik ook niet graag willen, maar op een gegeven moment maakt het je niets meer uit. En heel eerlijk het niet de leukste maand om jarig zijn, ik weet er alles van (ik ben zelf in december jarig), toch vind ik het wel een mooie datum. We wachten de echo af, spannend.
Ja heel vreemd. Maar dan zou hij misschien morgen pas springen. Dus dan zou morgen toch ook prima zijn. En gisteren ook gezellig gehad toch? Die leven morgen ook nog wel! Er word maar 2% op de uitgerekende datum geboren. En ik heb ook meer kans op vroeg geboorte. Eerst morgen maar eens testen. Heb het ziekenhuis ook nog niet gebeld. Wil eerst wat meer bevestiging dat ik echt zwanger ben.
Zondag de laatste keer gedaan. Ja dat snap ik. Het blijft een raar idee dat je 'opeens' zwanger. Niet opeens maar je snapt wat ik bedoel...