Ja het is nog onwerkelijk. Zeker omdat die test maandag nog zo licht was. Door was mn test vanmorgen.
Ik bedoel natuurlijk licht. Ja dat snap ik. Misschien bouw je het langzaam op. Heb je al contact met het ziekenhuis gehad? Misschien kunnen ze bloed prikken..
Ik ga morgen voor echo omdat ik ook buikpijn heb sinds een paar dagen. Ga wel vragen voor bloedprikken. Doe morgen ook digitale test van clearblue.
Ja ik twijfel toch hoor. De clearblue zegt zwanger 1-2 weken. En zou nu al 4 weken en 3 dagen moeten zijn. Dus hij zou nu 2-3weken aan moeten geven. Dus hcg is gewoon te laag gok ik zo.
Echo was voor nu prima. Heb ook bloed geprikt. Hcg was 25, dat mag zeggen ze. Maar ik heb er beetje een hard hoofd in. Moet dinsdag weer prikken maar ik denk dat het niet goed zit.
Ga je nog een keertje een test doen? Met mij gaat het goed. Ik weet niet of de eisprong nu geweest is. Gisteren zat de boel wat te zeuren. Voorlopig om de dag maar volhouden . Fijne dag. Ga je nog wat leuks doen?
Vanmorgen test gedaan maar die was heel licht al. Dus het was weer te mooi om waar te zijn. Jou lichaam neemt ook een loopje met je! Om de dag volhouden kan geen kwaad. Je word vanzelf een x ongesteld. Of liever niet eigenlijk! Ik ga denk ik niet zoveel doen. Kom je alleen maar al die gelukkige gezinnen tegen die het leuk hebben. Ga ik liever alleen ellendig zitten zijn Ga jij nog wat doen ?
Wat kut meid. Ik had het je zo gegund. Wat onwijs balen. Hele dikke knuffel voor jou. Wij gaan met wat vrienden naar Rotterdam omdat mijn vriend dat graag wil. Ik heb niet meer zoveel met koningsdag. En voel altijd zo of he verplicht ben om wat te doen. Ach het zal best gezellig zijn. Ik weet alleen niet of ik een drankje zal doen. Wat denk je? Succes met ellendig zijn, soms moet je daar ook even aan toegeven...
Ik heb er ook niet zoveel meer mee. Zijn wel even weg geweest. Ik denk een drankje geen kwaad kan hoor. Alleen zou er niet heel veel nemen. Heb het idee dat het ook niet meer zo is als het vroeger was. Ik voel mij er al te oud voor. Denk dat het beter word als we zelf een kleine hebben.
Ik heb niets gedronken. Ik dacht ik ga geen onnodig risico nemen. Ik vind een drankje op zijn tijd wel lekker, maar ik ben niet zo alcohol fan. Af en toe een wijntje of op vakantie sangria, verder geef ik er niets om. Het was uiteindelijk wel leuk, maar ik ben ook weer blij dat ik weer thuis ben. Ik hoop dat je een beetje afleiding kan vinden.
Ja lastig is dat. Ik drink ook niet veel hoor. Soms vind ik het wel lekker. Maar meestal hou ik het bij iets zonder alcohol. Mooi dát het leuk was! Rotterdam is hier trouwens dichtbij in de buurt! Waar zijn jullie geweest in Rotterdam? Heb wel afleiding kunnen vinden hoor. Ik merk dat ik best hard ben geworden in alles wat ik heb meegemaakt. Ben er natuurlijk wel even aangedaan van maar laat het niet toe daar te lang van van slag door te zijn. En beter zo vroeg mis gaan dan pas later. Dat is echt veel heftiger. Hoop dat m'n menstruatie snel begint en we verder kunnen. Weet ook niet of ik nog een rust maand moet. Ik wil ook gaan onderzoeken waar we verder gaan als de laatste cryo niet lukt.