Lucrin, endo operatie, cryo

Discussie in 'MMM clubs' gestart door CaDi, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat een mooi nieuws. Wat zou de reden kunnen zijn dat je iets achter loopt?

2. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja waarschijnlijk een wat tragere start. Mogelijk door latere innesteling. En opzich is het niet heel erg, kan zo blijven of nog inhalen.
    Was nu in een week van 6+2 naar 7+4 gegaan dus dat zijn ook 9 dagen vooruit in 7 dagen zeg maar.

3. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Oh dat is positief om te horen. Je had toch een mk met 9 weken gehad? Ik kan me voorstellen dat dat nu wel een mijlpaal is?
    Ik ben de laatste dagen weer ziek. Spugen, niet lekker, moe, slecht slapen, rare dromen, angsten, bah....

4. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja 8+4 was het vorige keer gestopt.
    Ja dat spookt wel eens door mn hoofd maar de 12 weken vind ik denk ik meer een mijlpaal.
    Vervelend zeg dat je je zo naar voelt! Ik slaap af en toe ook slecht en gekke dromen. Wat die hormonen allemaal niet met je lijf doen.

5. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    We gaan gewoon hard duimen. Ik ben ook erg blij als we op de 12 weken zitten en de uitslag van de nipt test goed is.. nog 9 dagen geduld.

6. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Het moet nu gewoon goed gaan. Je hebt me aangestoken met niet lekker zijn denk ik. Vanmiddag misselijk, dat ik moest spugen. En was dood moe. Heb 1.5 uur geslapen. Nu voel ik mij gelukkig weer beter. Als er iets uit de nipt komt zouden jullie dan er wat mee doen?

7. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Oh bah. Beterschap...
    Het ligt er aan wat eruit komt. Ik krijg dan nog meer onderzoek mocht het niet goed zijn. Ik ben er van overtuigd dat alles goed is, dus ik hoop gewoon op een goede uitslag.

8. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ze testen toch op down, Edward en patausyndroom. Verder toch niet?
    Ik voel mij nu weer goed gelukkig.

9. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik heb je bericht helemaal gemist. Ja dat klopt. Je kan ook kiezen voor wat neven testen om te kijken of kanker enzo eventueel ooit gaat voorkomen, maar dat hebben we niet gedaan.
    Oh en ik heb je ook niet verteld dat de uitslag binnen is en er geen afwijkingen zijn gevonden, daarnaast vandaag de 12 weken aangetikt...:D
    Hoe is het met jou?

10. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Aha oké, fijn dat de uitslag goed was! Gaat toch best snel zo he naar die 12 weken!
    Met mij gaat het goed hoor. Morgen weer echo, wel spannend of het nog goed gaat. Voel mij verder prima, wel wat moe, onrustige darmen en snel trek. Hoe voel jij je inmiddels?

11. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Spannend jouw echo morgen. Laat me weten hoe het was!
    Ik voel me helaas nog steeds niet top. Gisteren en vandaag echt weer beroerd. Ik ben ook erg verkouden, dus mijn energie is 0,0. Proberen om de dag wel even wat te doen, maar het is niet veel. Stadje bezoeken, hapje eten, ijsje eten.. enz.

12. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Hmm balen dát je je zo voelt. Jullie hebben vakantie of niet?
    Je zou je toch wel snel beter meteen gaan voelen nu.
    De echo was goed gelukkig! Hartje klopt mooi en we zagen het ook al even bewegen. Dus over 11 dagen de termijn echo.

Rozeline vindt dit leuk.
  13. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja dat is echt balen, maar ja. Ik ga na de vakantie naar de verloskundige maar even bespreken met hun.
    Wat fijn dat de echo goed was..

14. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja kan het niet met je hb te maken hebben of vitamine D?
    Of ben je beroerd van echt misselijk enzo?
    Ik merk wel dat ik minder energie heb een snel moe.
    Heb je ook nog buikpijn van de endo?

15. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat bedoel je met hb?
    Ik slik vitamine d.

De endometriose is rustig en bij jou?

16. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Hb is hemoglobine, ook een waarde in je bloed. Ik heb bloedarmoede gehad. Dan heb je een laag hb. Was toen veel moe en heel weinig energie en conditie.

Ja dé endo is bij mij ook rustig! Fijn te horen dat het bij jou ook rustig is.

Gaan jullie een geslachtsbepaling echo doen?

17. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee. Er is nog weinig naar mij gekeken en gevraagd. Ik hoop dat de verloskundige dat wat meer gaat doen. We moeten er dinsdag heen, dus gaat opschieten.

Ja ik ben zo benieuwd wat we krijgen. Ik hoop dat het snel kan. En jullie?

18. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Oké, ja de verloskundige zal dat dan wel gaan doen inderdaad! Ziekenhuis uus daar geen ster in allemaal geloof ik.
    Dinsdag is al bijna gelukkig!

Ja wij willen het ook weten. Wij gaan dat met 13 weken laten doen. Gisteren afspraak gemaakt daarvoor.

19. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik had je een bericht gestuurd, maar blijkbaar is hij niets geplaatst. Ik heb problemen met mijn internet hier...

Waar maak je zo'n afspraak en bij wie?

20. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Mn moeder is verloskundige, dus die wist een adres in Moordrecht. Maar die zijn dicht als ik 13 weken ben ivm vakantie. En hun hebben mij een ander adres gestuurd in Rotterdam.
    Volgens míj zijn het bureaus waar ze pretechos maken. Want je moet het wel zelf betalen. Maar dat heb ik er wel voor over.
    Dit bureau heeft volgens mij vrij nieuwe apparatuur waardoor het vanaf 13 weken kan. Meestal word het pas vandaag 15 of 16 weken gedaan.

Rozeline vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina