Zijn het herkenbaar pijnklachten van de endo of dat niet? Hoop zo dat de menstruatie qua pijn niet gelijk weer zo erg is! Dit is was de gyn heeft verteld hoe het bij mij gaat verlopen: Als je 18/12 een Lucrin injectie zet ga je precies 4 weken later starten met Progynova (=cyclusdag 1). Dit gebruik je tot cyclusdag 13 waarop we kijken of het baarmoederslijmvlies voldoende is opgebouwd. Als het dik genoeg is start je met Utrogestan en zal de terugplaatsing op dag 19 plaatsvinden. Dat zou dan a.s. vrijdag over 5 weken zijn ongeveer. Dus we gaan opnieuw aftellen!
Ik blijf het vreemd vinden dat jij niet op een menstruatie hoeft te wachten en ik wel, toch wel benieuwd waarom dat zou zijn? Spannend voor jou, dat het aftellen nu begonnen is. Ik heb inderdaad al wat pijnklachten, alleen deze zijn goed te houden. Na de hele dag werken doet mijn bekken weer zeer en ik heb erg veel steken en krampen, maar de ene dag is het erg en soms de andere dag weer verdwenen. En zo gaat het eigenlijk al een paar dagen. Ik vind dat die menstruatie toch nog wel mag komen nu. Ik word er heel ongeduldig van....
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet waarom je eerst ongesteld moet worden. Snap dat het dan wel mag komen van je. Die onzekerheid is ook niks. Ik ga van de week is mailtje sturen of ik nog langs moet voor medicatie enzo.
Ja gaat best wel goed. Weinig pijn gelukkig. Merk nog wel dat ik er nog niet ben hoor qua herstel maar mag niet klagen. En jij al ongesteld?
Anderhalve maand geleden, 13 november. Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren en ik kan er ook niets over vinden. Het is afwachten, maar mijn gevoel zegt dat het nog wel even gaat duren.
Al bijna 7 weken dus. Pff. Ik heb ook een x zitten zoeken hoe lang dat duurde. En kwam verschillende antwoorden tegen geloof ik. Van 6 tot 12 weken ofzo na laatste injectie. Vind het nog steeds gek dat je eerst ongesteld moet worden. Kan je niet overmorgen de gyn bellen en vragen of ze iets voor je kunnen doen. Dit wachten is slopend lijkt mij! Misschien kunnen ze echo maken om te kijken of ze iets van eitje ofzo zien. Of dat ze bloed prikken on te kijken waar je in cyclus staat. Of ben je inmiddels als ongesteld geworden?? Had heel weer geen mail gehad van jou antwoord...
Maakt niet uit meid. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik gok eerlijk gezegd dat er gewoon een eisprong zit aan te komen, gezien de klachten die er spelen (ovulatietesten zeggen alleen niets). Ik heb vandaag even het ziekenhuis een mail gestuurd voor verdere informatie. Hoe is het verder met jou?
Allereerst gelukkig nieuwjaar! Inderdaad dat onze wens mag uitkomen die jaar! Ben benieuwd wat het ziekenhuis gaat zeggen. Ik had op gegeven moment ook last njet eisprong dus niet gek al zou jij dat ook hebben natuurlijk! Ik voel mij elke dag beter. Gisteren beetje zitten rommelen in huis en dan reageert mijn buik wel. Dus moet mijzelf echt nog in acht nemen.
Mooi dat het steeds beter met je gaat. Ik kreeg een mail terug van het ziekenhuis dat ik inderdaad eerst een eisprong ga hebben, vreemd dat ze hier geen gebruik van maken (dan doen we dat zelf maar, hihi). Ze verwachten dat ik voor februari wel een menstruatie ga krijgen, dus dat moet ik afwachten. Ze zeggen ook elke keer wat anders.
Om gek van de worden dat ze elke keer iets anders zeggen. En inderdaad van dit ei gewoon gebruik maken hoor! Gebruik je ovulatietesten? Lekker makkelijk om te zeggen dat ze dat verwachten. Als ik jou was en je bent er niet gerust over zou ik toch vragen of ze een echo willen maken. Heb ik ook een keer gedaan, toen mocht in op zaterdag bij dienstdoende gyn langs. Dit was wel omdat ik flinke pijn had en een positieve zwangerschapstest en bloedverlies hoor. Dus wel een iets andere situatie misschien. Maar stress is ook niet goed, dus al ze met een echo wat voor je kunnen doen gewoon vragen lijkt mij
Ik heb besloten dat ik het allemaal een beetje laat rusten. Ik denk dat mijn eisprong inmiddels is geweest, dus we gaan het afwachten. Dan moet er binnen 2 weken een menstruatie komen en kunnen we starten. En anders kan ik vanaf februari weer contact opnemen met het ziekenhuis. Ik heb momenteel geen pijn, maar gewoon wat gezeur of en toe...
Is misschien ook het beste om het beetje los te laten. Maar wel heel moeilijk. Wel fijn dat je geen pijn hebt nu. Er zal best een hoop gebeuren in je lijf met al die hormonen dus dat je iets voelt lijkt mij helemaal niet gek.
Ik heb wel wat klachten de afgelopen dagen gehad en daardoor slechter geslapen, maar nu is het eigenlijk weer rustig. Ik ben alleen beetje moe door slechte nachten, verdergaat het goed. Hoe is het verder met jou?
Balen is dat! Hopelijk kan je beetje bijslapen komende nachten. Met mij gaat het wel goed. Alleen nog snel moe en laatste dagen veel hoofdpijn. Vandaag contact gehad met ziekenhuis. Maandag de 15de starten met hormonen en 27ste echo voor baarmoederslijmvlies.