Dat ik ongesteld ga worden bedoel je? Ik weet het nog steeds niet. 2 weken geleden op maandag had ik nog vruchtbaar slijm, dus de komende dagen gaat me duidelijk geven. Gok ik.
Ik kreeg altijd wel pukkels voor menstruatie. Was het 1 dag die afscheiding? Want vruchtbaar slijm is toch meestal wat langer? Anders zou het nog een week langer kunnen duren.
Nee het waren iets van 4 dagen, maar maandag was de laatste. Ik heb rond die tijd geen positieve ovulatietest meer gehad, dus eerlijk gezegd heb ik geen idee als het zo bekijk. Mijn ervaring is alleen dat ik meestal 2 weken na vruchtbaarslijm ongesteld word. Ik verwacht dus gewoon een menstruatie. Ook omdat geen idee heb om op het goede moment seks hebben gehad. Jij gaat morgen starten. Spannend
Je hebt wel ovulatie testen gebruikt? Nou ik duim voor je dat het deze week gewoon gaat komen en je ook kan starten. Ik ga inderdaad morgen starten en dan 27ste 1e echo!
Ik heb een paar dagen bekeken of een ovulatie test positief zou aangeven, omdat ik dacht dat de eisprong er aan zat te komen. Ik heb alleen geen positieve test in handen gehad en omdat het vruchtbare slijm al weer was verdwenen ook weer gestopt met testen. Ik heb dus eigenlijk als nog geen idee.. Het zit allemaal wel weer een beetje te rommelen, zere borsten (auw), steken in lies enz. Meestal een teken dat de menstruatie er aan gaat komen. Spannend voor jou...
Welke testen heb je gebruikt? Het moet toch een x gaan komen dus hoop dat het deze week gewoon gaat zijn!
Ik denk dat ik te vroeg ben gestopt met testen (testen waren van zwanger en kids). Ik had gisteren opeens weer steekjes, zere borsten en misselijk. Vandaag is het weer verdwenen. Misschien komt de menstruatie van de week of volgende week pas, dan zou de eisprong een paar dagen naar het vruchtbare slijm zijn gesprongen. Dom dat ik te vroeg ben gestopt. Ik dacht dat hij al was geweest. Of misschien is er nog helemaal niet gebeurd. Wachten, wachten en nog eens wachten... Wat is er bij jou gebeurd vandaag? In het ziekenhuis?
Ja dat zou goed kunnen. Eisprong is toch meestal op 4e dag van vruchtbaar slijm? Ja je bent echt al lang aan het wachten! Ik ben gisteren niet naar ziekenhuis geweest. Dat hoefde ook niet. Ben gisteren beginnen met progynova voor opbouw baarmoederslijmvlies. Moet 27 januari naar ziekenhuis voor echo.
Ik weet allemaal niet zo goed hoe het in z'n werk gaat. Wat gaat ze de 27ste dan bij de echo bekijken? Ik voel me niet zo lekker vandaag, last van mijn darmen. Gisterenavond heel misselijk en vannacht ook. Thuis gebleven van het werk en nu begint het weer. Ik denk elke keer ongesteld te worden, maar het gebeurd nog niet. Vanmorgen zoveel buikkrampen, maar ik denk dat het wat anders is. Ik ga het maar even los laten....
Snap ik dat je dat niet weet, wist ik in het begin ook niet allemaal. De progynova stimuleert nu de opbouw van het baarmoederslijmvlies. Dan checken ze de 27ste of het dik genoeg is voor een terugplaatsing. Is het dik genoeg moet ik nog een hormoon erbij gaat gebruiken dan krijg ik 6 dagen later een terugplaatsing. Vervelend dat je je zo voelt. Je lijf zal misschien behoorlijk van slag zijn doordat het nu weer een cyclus moet gaan krijgen. Loslaten is wel het beste maar zoooo moeilijk! Misschien nog een idee om het ziekenhuis te bellen, misschien willen ze wel eerder wat voor je doen dan februari?
Wat spannend allemaal. Ik heb allemaal geen idee. Ik vind het allemaal wel heel interessant om te horen, dus hou me op de hoogte.
Is goed! We houden gewoon contact. zijn er bij jou al veranderingen? Hier gisteren iets buikpijn af en toe, maar is niet gek denk ik nu ik andere hormonen binnen krijg. Morgen voor controle bij arts die operatie heeft gedaan. Ben benieuwd of hij nog wat nuttigs te melden heeft.
Sorry voor de late reactie! Vrijdag kreeg ik migraine. Denk door de hormonen die ik nu krijg. Vroeger met de pil had ook het ook regelmatig. De arts was wel tevreden. Moet wel onder controle blijven maar dat mag in mijn eigen ziekenhuis bij arts waar de arts die mij heeft geopereerd veel contact mee heeft. Dus dat is fijn! Voor een zwangerschap adviseert hik el om gehele tijd onder controle van ziekenhuis te blijven. Vroeger zeide ze een zwangere met endo is een gewone zwangere maar daar komen ze nu wel van terug. Je hebt wel iets meer risico's. Dus nu aftellen naar zaterdag dan gaan ze het baarmoederslijmvlies meten. Hóe gaat het met jou?
Geeft niet. Ik probeer een beetje afstand te nemen van het forum. Ik heb nog wat rust nodig. Ik kijk wel hoe het met iedereen gaat die ik spreek, maar verder blijf ik wat op de achtergrond. Ik ben namelijk nog steeds niet ongesteld geworden. Ik voel me wel emotioneel down (misschien een teken dat het er nog aan komt, maar eerlijk gezegd weet ik het echt niet meer). Ik heb al een aantal keren gedacht dat het er aan zat te komen, maar toch elke keer niet. Om er niet te veel mee bezig te zijn probeer ik leuke dingen te doen, afstand te nemen en niet veel hier zitten neuzen... hihi. Ik wist niet dat je onder controle moet blijven in het ziekenhuis. Fijn dat de arts verder te vrede was. Spannend dat ze zaterdag je baarmoederslijmvlies gaan meten. Wat kunnen ze daar precies uit aflezen? Ps. blijf me op de hoogte houden. Ik zal misschien soms wat later reageren.
Pff duurt ook wel echt lang gewoon! Snap dat je daar een beetje down van wordt hoor! Snap dat je beetje afstand neemt! Wie weet komt het morgen? Je dacht dat je misschien toch morgen 2 weken geleden eisprong zou gehad kunnen hebben? Ja een zwangerschap brengt toch wel risico's met zich mee in mijn geval met de endo en adenomyose. Volgens mij met name met verklevingen die kunnen scheuren, en als daar dan een vat in zit scheurt dat mee ofzo. En wat de adenomyose precies doet met zwangerschap weten ze niet geloof ik. En omdat ik toch aanleg heb om cystes te ontwikkelen in mijn eierstokken is dat wel iets om in de gaten te blijven houden. Ze gaan kijken of het baarmoederslijmvlies dik genoeg is om een cryo terug te gaan plaatsen. Weet niet precies hoe dik het moet zijn. Maar als het dik genoeg is zaterdag dan moet ik een ander hormoon erbij gaan gebruiken en dan zou ik vrijdag de 2e al een terugplaatsing krijgen.
Nee dat was vorige week al. Nu is het inmiddels 3 weken geleden, dus zal wel niet zijn geweest. Ik heb nu nog steken en krampen, dus ik denk dat er nog een eisprong moet komen en het de vorige keer niet is gelukt. Oh dat is spannend voor jou. Ik hoop dat het gaat lukken meid...
Hmm balen zeg! Schiet zo voor jou echt niet op. Nou ik hoop gewoon dat menstruatie deze week van zich laat horen voor je! Het is inderdaad wel spannend, gek idee dat over 1,5 week ik alweer een terugplaatsing kan krijgen.