Nee is niet gek omdat alles vanuit overgang weer wakker gemaakt moet worden ze zeg maar. Gebeurd niet vaak dat mensen na de lucrin en cryo krijgen in kunstmatige cyclus. Meestal ga je na de luren simuleren voor ivf of iui. Dus m'n lijf heeft gewoon iets langer nodig! Fijn dat de test weer donkerder is. Hopen dat hij vanavond weer opgelopen is.
Dat klinkt inderdaad logisch. Net mijn lijf dat ook wat langer nodig had om op gang te komen. Vandaag is mijn ovulatietest bijna gelijk aan de andere streep, dus het gaat goed...
Ja dat is ook niet gek denk ik. Alleen wel balen dat het zo lang duurt! Snap nog steeds niet waarom je eerst ongesteld moet worden. Heb je foto van de testen?
Nee dat is het denk ik ook niet. Toch gewoon weer knap dat ons lijf het langzaam weer op pakt. Ik las ook een verhaal online van een vrouwtje waarna de lucrin geen menstruatie mee kwam en gewoon de overgang al in was gegaan, toen dacht ik ook shit als mij dat maar niet overkomt (ik ben tenslotte ook al 39 jaar). Ik voeg even een foto toe met de testen. Vandaag begon ik met wat vruchtbaarslijm, dus het het zit er zeker aan te komen. We maken het om de dag gezellig, dus nu hopen op een wonder zonder ziekenhuis en anders kunnen we starten over een paar weken.
Ergens vind ik het wel fijn dat we nog een eigen kansje hebben, want ik zie best een beetje op tegen het ziekenhuis. Ik weet gewoon niet hoelang het gaat duren voor de ellende ook weer terug komt enz. En het hele spuiten vind ik ook best eng, maar goed als het nodig is dan heb ik het er graag voor over. Jij moet woensdag weer naar het ziekenhuis toch?
Die onderste test is goed donker! Dat moet toch niet lang meer duren. Ik zou haast zeggen dat die onderste al positief is. Ja dat spuiten is geen pretje maar vond het opzich wel te doen. Ik kon alleen mezelf niet prikken dat heeft m'n partner gedaan. Hopen dat het niet nodig is, dat zou wel echt bijzonder zijn! Ik ga inderdaad woensdag weer. Ben benieuwd!
Nou die piek kan je niet missen. Heb weer heel geen mail gehad van jou bericht. Schiet hier nog niet op. Nu 6.4mm dus is pas 0.3 gegroeid sinds zaterdag. Ik moet ook nog geduld hebben.
Geen idee precies ik had nog nooit een ovulatietest gedaan. Ik helaas doodziek geworden. Ik denk de griep. Langleden dat ik me zo kut voelde. Hopelijk heeft het geen invloed.
Oké. Dus jij bent ook aan het afwachten. Hopen dat je niet ongesteld word maar gewin zwanger bent. Vervelend dat je ziek bent zeg, hoop ook dat het geen invloed heeft.