Maandag krijg ik mijn 1e lucrin spuit gezet door ziekenhuis. 4 weken later nog 1. Welke bijwerkingen kan ik verwachten ? Wil er iemand ervaringen delen?
Ik heb wel lucrin gespoten maar zelf 1x per dag ivm ivf. Dus dat zal wel een andere dosering zijn dan dat van jou. Ik had er niet heel veel bijwerkingen van, evt wat opvliegers in de nacht. Maar nogmaals ik spoot elke dag een beetje.
Ik hetzelfde als Linda18. Iedere dag 1 spuit, bijna geen bijwerkingen op af en toe een beetje hoofdpijn na. (Als dat al een bijwerking daarvan was ) Succes!
Ik heb 4 maanden lucrin gekregen ( elke maand 1) voordat ik aan ivf begon. Het was eigenlijk de bedoeling 3 maanden maar het is een maand verlengd. De eerste maand had ik eigenlijk nergens last van. Maar vanaf 2e maand had ik enorm veel opvliegers, droge slijmvliezen en sliep ik erg slecht. Het was dus echt geen pretje. De endometriose slonk wel gelukkig en ik was na de 1e ivf poging meteen zwanger dus het was voor een goed doel. Gelukkig hoef jij het maar 2 maanden dus misschien heb je nergens last van...
Hey diana Wat vervelend dat je zoveel bijwerkingen had. Had je die bijwerkingen ook met de hormonen die je voor de ivf moest spuiten ? Hoe heb je de punctie ervaren? Ik zie daar zo tegen op En tegen het spuiten voor de ivf ook Is de endo weer terug gekomen na je zwangerschap? Gefeliciteerd met je dochter! Wat moet je gelukkig zijn geweest toen je eindelijk zwanger was
De hormonen die ik moest spuiten voor IVF zijn me gek genoeg na lucrin wel meegevallen. Ik ging me toen zelfs weer wat beter voelen . Zelf durfde ik niet te spuiten dus dat heeft mijn man gelukkig voor me gedaan. Maar pijn deed het eigenlijk niet. De punctie was ook iets waar ik enorm tegenop zat. Daar heb ik ook een vervelende ervaring mee gehad want bij mij was het enorm pijnlijk en er was een bloedvat geraakt dus ik moest een paar uur blijven. Maar iedereen die ik heb gesproken in het ziekenhuis die ook een punctie hadden gehad vonden het helemaal niet pijnlijk dus het is zo verschillend bij iedereen. Ik had een beetje de pech ook dat ik pijnstillers en een rustgever in moest nemen maar ik was toen meteen aan de beurt en dat heeft dus niet de tijd gehad om in te werken. Misschien als ik een half uurtje later aan de beurt was geweest ik het heel anders had ervaren. Toch vergeet je de pijn snel en het is het allemaal waard geweest. Ik zou het zo weer doen! Maar we hebben nog 2 cryo's in de vriezer dus hopelijk is het niet nodig. Aanstaande woensdag heb ik als het doorgaat een terugplaatsing van een cryo.... Ik heb trouwens na mijn zwangerschap een mirena spiraal laten plaatsen en heb die zelfs een tijdje samen gebruikt met de pil ( op advies van gyn) om maar niet te menstrueren. Hij is er nu 4 maanden uit en tot nu toe gaat het redelijk.