Mijn naam is chimpie, 34 jaar (PCO) en (na ook 9 IUI's) bezig met onze 3e IVF poging. Vorig jaar ben ik ook even actief geweest op zwangerschapspagina. 2e IVF poging toen en zwanger, mijn vader was ernstig ziek, kanker, en 2 weken voor zijn overlijden hebben we een Vroege miskraam gehad. Het was een hele zware periode daarna. Het positieve was dat we mijn vaders reactie wel hebben meegemaakt toen we vertelden zwanger te zijn (dit dragen we voor altijd bij ons) en we wisten dat we toch wél zwanger konden worden. Het ging na overlijden niet goed met me (pap en ik waren 2 handen op één buik) en hebben lange pauze ingelast. Nu 1,5 jaar later zijn we toch weer gestart met IVF en heb gisteren de punctie gehad waarbij 13 eitjes eruit zijn gehaald super blij natuurlijk, we zijn nooit verder gekomen dan 6 eitjes (waarvan 2-4 bevrucht)!! Nu hopen dat er een paar goede bevruchtingen zullen zijn, dit horen we morgen en dan dinsdag de evt terugplaatsing....echt heel spannend. Hopelijk is 3 keer scheepsrecht Ik wil iedereen" die in een traject zit heel veel kracht en hoop toewensen! Probeer de moed niet op te geven en zoals mijn vader zou zeggen vergeet één ding niet; Carpe Diem X
Chimpie, wat een heftig verhaal!! Ik wil jullie heel veel succes wensen, en hoop van harte dat 3x scheepsrecht is..
Jeetje chimpie wat een zware periode! Hopelijk is voor jullie zeker 3 x scheepsrecht. Duim hard voor jullie en deze mooie score is een heel goed begin. Mijn derde poging was ook raak, en hij rent hier nu al bijna drie jaar vrolijk rond
Dank jullie wel, hoop het zo.... Kan bijna niet wachten tot morgen zo spannend! Spannend Taatje ga voor je duimen de 28e!! Papaver thanx geeft me weer wat meer hoop
Zo herkenbaar wat je schrijft. Heel veel succes met je poging en wat een mooi aantal! Mooi hoe je door rust te nemen weer verder bent gegaan, dit hebt bereikt. Ik hoop dat je vader vanaf zijn wolkje te veel goeds toe stuurt!! Mijn vader heeft niet meer mee mogen maken dat ik zwanger werd. Na mijn miskraam was er voor mij dubbel verdriet en een vader die plotseling weg viel en dit er over heen. En ik weet hoe blij hij was toen ik vertelde BAM te worden. Dat geeft me kracht en moed om verder te gaan.
Hoi Flo Idd herkenbaar, wat verdrietig dat hij het niet heeft meegemaakt. Hij is wel bij je dat weet ik zeker. ik wens je heel veel succes en kracht toe deze ronde en hoop dat het raak zal zijn. X