De eerste I.V.F. poging is begonnen op 30 Sept. 2007 met mijn eerste spuit Decapeptyl. Ik ben Erna en 41 jaar. Gister is voor mij een hele spannende en belangrijke periode begonnen! Na 2 en een half jaar zelf proberen gaan we nu maar eens verder met de nodige hulp! Mijn man heeft al een zoon uit een vorig huwelijk en in de zomervakantie van 2005 besloten wij dat het toch wel heel leuk zou zijn als wij samen ook nog een kindje zouden krijgen Helaas is iets soms makkelijk gezegd maar heel moeilijk gedaan. We zijn vorig jaar voor allerlei onderzoeken het ziekenhuis in gegaan met meevallers ( bij mij is alles goed..behalve dat mijn leeftijd gaat meespelen) maar bij mijn man zat het niet zo goed ( trage zwemmers en weinig) Maar nu is er weer hoop Ik vind het spannend maar heb er ook veel zin in Groetjes Erna en ik ga jullie in dit topic op de hoogte houden van dit spannende avontuur
Hoi Erna, Voor jou kan nu ook eindelijk het circus beginnen. Is het allemaal gelukt met de Decapeptyl. Op naar de eerste FM. Ik duim heel hard met je mee. Liefs, Elvira
Hoi Ernie, Ook hier dus spannende tijden Ik wil je hier ook al vast heel veel succes wensen de volgende ronde! Ik duim voor je mee en zal je zeker ook volgen! Liefs, Marisha
Dank je meiden De eerste spuit viel zo mee, bijna een makkie en mijn man er met z'n neus bovenop..ha..ha Ben trouwens wel heel benieuwd naar de effecten van de Decapeptyl maar dat horen jullie dan vanzelf op dit topic En als er nog iemand een tip heeft of even moet klagen, even moet uithuilen of heel goed nieuws heeft dan kan dat natuurlijk ook allemaal op mijn topic hoor want het draait natuurlijk niet alleen om mij
Hee topic gevonden! Goed zeg! Succes met de decapeptyl, zodra ik een bijwerking of klacht heb ontdekt laat ik het weten
Fijn meid dat je een eigen topic hebt aangemaakt, kan je voor jezelf ook de dingen opschrijven enzo. Altijd handig toch Heel veel succes met jullie 1e IVF poging en hopelijk blijft het bij deze poging Ik kreeg trouwens alleen hoofdpijn van de decapeptyl. Zodra ik de Gonal bij ging spuiten was dat ook over. En tja....misschien wordt je wat meer emotioneel maar dat hoeft natuurlijk niet. Succes en sterkte meid!
Dag lieve Erna, Ik heb je topic ook gevonden Goed dat je nu je eigen topic hebt. Is toch altijd veel leuker om bij te houden Succes met de Decapeptyl en hopelijk mag het van de 1e poging raak zijn he Ik had trouwens helemaal geen bijwerkingen van de Decapeptyl. Dacht zelfs eerst dat ik of de verpleegster iets niet goed deden en dat het niet hielp haha
Ik heb vandaag echt geen minuut de tijd gehad om op alle topics te kijken. We zijn verhuisd naar een andere afdeling op de zaak. Wat een gekkenhuis Zit nu thuis lekker achter de computer en ga zo weer even de dagelijkse spuit zetten. Het wordt al een beetje routine en ik hou er geen blauwe plekken meer aan over. Groetjes Erna
Ik heb Woensdag 10 Oktober mijn eeste echo. en zet vandaag alweer de 4e spuit. Voel me vandaag erg happy Ik zit op mijn nieuwe werkplek op de nieuwe afdeling en heb een rustig plekje in de hoek. Helemaal goed Ik kan nu, zonder dat er iemand achter mijn rug meekijkt af en toe even rustig op het forum lezen. Hoe gaat het met jou en wanner heb jij je eerste echo : Groetjes Erna
Bij mij alles goed, eigenlijk nergens last van. Ik heb 9 oktober mijn eerste echo. Dan moet ik ook de Gonal F spuit meenemen (jaiks) Welk ziekenhuis zit jij eigenlijk? Handig zo'n werkplek! Heb ik ook niemand kan meekijken!
Ik zit in Apeldoorn, in het Gelre ziekenhuis en als het echt spannend wordt, moet ik naar Nijmegen. Waar zat jij nu ook alweer? Groetjes Erna
Wij gaan naar Zwolle, voor mijn zus hebben ze daar ook 2 prachtige icsi-kindertjes gebouwd, dus vandaar...
Het wordt bijna saai als je 5 dagen aan het spuiten bent, een soort van routine Als je dan ook totaal geen bijverschijnselen hebt (wat alleen maar mooi is natuurlijk) ga je bijna twijfelen of je wel medicijnen aan het spuiten bent. Maar goed, ik spuit vrolijk door en zo rol ik vanzelf in de volgende week en dan is er een 1e echo Groetjes Erna
Hee Erna! Alles goed met je? Fijn dat je geen blauwe plekken hebt nu. Behalve dat ik 's middags vanaf 14.00 uur wel kan slapen omdat ik dan bijna omval van de slaap heb ik geen last van de bijwerkingen. Hoewel ik ben wel erg emotioneel. En jij? Leuk om zo samen op te gaan! Hopelijk zijn we straks samen zwanger! Succes meid!
He Ernie, Tja aar he, je kijkt eerst uit naar spuiten, want dan gaat het echt gebeuren, als moment daar is toch ook wel eng. En ben je aan het spuiten hoort er gewoon bij en ik verzeker je je gaat het straks ook nog is missen! (uhhhh...ja ik ben ook verslaafd) Gelukkig dat het spuiten verder goed gaat en op naar de 1ste echo! Liefs Schaapje
Schaapje, wat spuit jij : Klinkt als een rare vraag ha ha..., maar dan weet ik in welk gedeelte jij beland bent. en Ester, het gaat heel goed met mij, nog geen emotionele aanvallen ..ha..ha. En dat lijkt me fantastisch, gewoon samen zwanger worden Groetjes Erna
Schaapie, ik lees net op het i.v.f. topic dat je Zaterdag de 4e follikelmeting hebt. Dan hoef ik de vraag over wat je spuit ook niet meer te stelen..ha..ha Spannend hoor Ik hoop dat het er dan goed uitziet Sterkte en ik lees het wel hoe het gegaan is. Groetjes Erna