Hallo! Ik ben nieuw! Mijn naam is Sarah en wil graag weten wat jullie vinden van mijn top 2 meiden namen. 1. Lucy Evangeline 2. Lily Josephine Ik vind het moeilijk om te kiezen, vooral omdat ik waarschijnlijk niet de ander kan gebruiken voor het zusje. Of wat vinden jullie? Het begint beide met de L en eindigt met de Y en 4 letters. Of vinden jullie het wel bijelkaar kunnen? We hebben al een jongensnaam uitgekozen: Oliver James. Als ik het nu bekijk dan zie ik dat het best een mondvol kan worden met de letters L. (Ollie, Lily and Lucy) Nou ik hoor het graag wat jullie er van vinden.... Alvast bedankt! Sarah
ik vind lily mooier...maar dat komt omdat onze kat vroeger lucy heette en dat was afgeleid van lucifer de kwaaie geest hahaha omdat t een rooie donder kant was...
Huh? ikke niet snappe.. Welk zusje? Ik heb gestemd voor Lily, ik vind Lucy ook mooi maar die tweede naam daarvan niet.
Ik vind Lucy leuker al vind ik persoonlijk zowel Lucy als Lily niet zo leuk. Ik vind Lucy Josephine de leukste combi, ik weet niet eens hoe je Evangeline uit zou moeten spreken
Hoi xje, Nee ik ben absoluut NIET fan van As the World Turns, nog nooit gezien! Vertel, hoezo? ..... Liefs, Sarah
Ook ik zou voor Lucy Josephine gaan als combinatie... Ik vind zowel Lily als Evangeline absoluut geen mooie namen, Lucy en Josephine vind ik alletwee wel aardig.