Montego moederfiets, welke beugel voor bobikezitje!?

Discussie in 'De lounge' gestart door paloe, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hey:)

Ik heb een montego moederfiets en ben er superblij mee. Nu hebben we laatst een achterzitje gekocht van bobike met voor op mijn fiets een extra beugel om hem vast te zetten. Deze beugel bevestig je aan de stang waar ook je zadelstang in wordt geschoven.
    Als ik de beugel onder de bagagedrager bevestig, komt het zitje op de bagagedrager, wat niet de bedoeling is. Bevestig ik hem boven de aanhechting van de bagagedrager, dan kan ik het stoeltje er niet meer in klikken omdat hij dan tegen mijn zadel aanzit!
    Heeft iemand dezelfde fiets en al een achterzitje? Welke beugel?

Liefs

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    kan je niet eerst ff voor 1x het zadel eraf halen zitje plaatsen en dan zadel er weer op doen? of wil je hem wisselen van fiets?
    ik denk dat dat hier ook gebeurt is, tenminste door de fietsemaker..heb dan een gazelle mamafiets..

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja dat zou kunnen maar we willen hem graag kunnen wisselen..
    Ik denk dat ik maar naar de fietsenmaker ga, vragen of er ook een andere beugel voor is..

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    doe je goed, wie weet heeft hij een ander idee voor hoe je hem erop kan zetten
    hier wisselen we hem niet...als ik werk en me partner is vrij gaat me partner gewoon op mijn fiets weg...en ik dus of op zijn fiets of ik loop naar me werk

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier net als bij jannete gedaan. zadel eref, zitje erop en zadel weer terug. jatte ze hem ok niet zo makkelijk weg want dat gebeurd hie rnog wel is in de wijk. staat de fiets er nog maar geen zitjes meer

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    tja ik kan niet op zijn fiets weg..Hij is nogal lang dus ik pas niet op zijn fiets, omgekeerd past het ook niet:)
    En vind het ook weer zo wat om twee zitjes te kopen..
    Mja, we zullen zien

Deel Deze Pagina