Hier dagelijks omdat ze het anders te onduidelijk vinden. De ene keer krijgen ze een maderijn, de andere keer een paar peperonoten/ chocomunten of zoiets en 3 keer per week een klein cadeautje zoals een klein kleurboekje in sint thema, een kleine my litle pony , autotje ect. En dan ipv pakjesavond krijgen ze de laatste dag 1 of 2 grote cadeaus afhankelijk van wat ze willen en wat dat kost.
Wij hebben elke dag picto's ivm het autisme van zoonlief. Ik denk dat ik voor 2 of 3 vaste dagen per week ga. Dat is dan heel duidelijk en ik kan het met de picto visueel maken.
De eerste schoen mag meteen op de dag van de intocht (die is hier in het dorp ook op de 18e) en daarna 2x per week, komen op totaal 5x schoen zetten
Ik kreeg ooit van dat ministeck van Sinterklaas in mijn schoen. Alle ministeck zat nog in bundeltjes aan elkaar, en die lagen bezaaid door de gang! Was er wel van onder de indruk, ben inmiddels 30 en weet het nog precies
Wat een geweldig topic, ik heb dingen gelezen die ik zeker overneem voor mijn dochter over een week of 2/3