Hoi, Nog geen idee of we een zoon of dochter verwachten maar wel al stiekem aan het nadenken over de namen. Onze dochter heet Famke en onze zoon heet Raf. Welke namen passen hier nu bij? We houden van hippe, maar wel aparte namen. Liefst ook kort. We hadden absoluut niet van namen als Dilano/Djayden/Sylvana enz) De meeste denken dat we van Friese namen houden vanwege Famke, maar dit is dus ook niet zo haha.
Meisje Sjors Ivy/ilvy Leona Lonne Mies Jade(nl uitspraak) Tine Fon Puck Jip Jilke Dante Danee Vive Julie Deidre Nikki Lobke Jongen Cas Keje Kyo Finn Diek Joes Mart Chiem Kars Harm Fedde Sten Rein Romijn
finn seth liam levi bart tom sem scot thygo levi mats daan jop Jurre jonas boaz maaike silke lieke iemke merel merle fenna fenne nina nena Amy brit cato eva evi Hannah isa iva julia juna Kyara lynn Luna lore liva noa ziva mila meerte anouk
Ik vind het wel kunnen hoor, alleen kan ik begrijpen dat je voorkeur er niet naar uit gaat.. Weet ook niet of je vaak fam zegt als koosnaampje?
Ohja even nog een aanvulling. Het leukst vinden wij een naam met een A erin. (evt ook een F?) Het liefst niet (teveel) engels klinkend ofzo. @Lovemy2kids: Nee zeg eigenlijk nooit Fam.. wel allerlei varianten op Famke.. Famkie, Famzel haha
Ik vind Fem echt een hele leuke naam... En vind het zelf niet storend Famke en Fem... Ik ken twee zusjes die Fay en Fem heten... Ook 2x de f klank... Maar dat is je eigen gevoel natuurlijk... Met een -a erin... Babs Yara Mae Kate Xavi
Ik dacht heeey die namen ken ik hihi. Famke en Fem vind ik juist echt teveel van elkaar afgeleid, beetje jut en jol effect. Beetje in die richting; Eef, Saar, Evi, Fay. Nila zag ik hier voorbij komen en vind ik ook erg leuk en apart. Verder ben ik inspiratieloos haha.
Namen met ook een A en een F erin net als broer en zus: Dagfinn Efraim Faas Fabian Fannar Faron Fedya Ferran Finnian, Finnan Florian Gustaaf Ifan Olaf Safi Stefan, Steffan Wolfram Afia Afra Dafina Dafna, Dafne Delfina Elfa Eufemia Fabia Fae / Fay Faina Fajra Farah Felia, Felina Felicia Fenna Filippa Fina Finka Fiona Flora Florina Freya Frida Marfa Ofelia Ofra Shifra Sofia Zifa