Vanmorgen mijn eerste IUI gehad. Ik had me op alles voorbereid (pijn en zo), maar het was echt koekkie. Misschien is dit toeval, of misschien ben ik de gelukkige waarbij dit allemaal relatief makkelijk gaat... Ik heb een vraag: Ze hebben 7,5 miljoen snelle jongens ingebracht en ik begreep dat dit niet overdreven veel is. Zijn er mensen op dit forum die zwanger zijn geraakt met lage aantallen spermacellen? Ik hoor graag jullie ervaringen
Ik heb ergens op dit forum een onderschrift gelezen van iemand die minder dan een miljoen zaadjes hadden ingebracht. Eigenlijk is IUI bedoeld bij op zn minst 1 miljoen zaadjes... Alleen omdat zij toch de hormonen had gebruikt, en zijn zaad bewerkt was, hadden ze het toch ingebracht... En ze bleek wonder boven wonder zwanger!! Tuurlijk is het zo dat hoe meer zaadjes er in worden gebracht, hoe meer kans. Volgens mij is 7.5 miljoen dus helemaal niet zo heel slecht Mijn arts zei gisteren nog dat zwanger worden net Yatzee was: je moet met alle stenen 6 gooien... Hoop voor je dat jullie heel veel mazzel zullen hebben eb Yatzee zullen gooien!! Veel succes!!
De ondergrens voor IUI is 1 miljoen zaadcellen en in ons ziekenhuis zien ze het liefst minimaal 3 miljoen. 7,5 Miljoen is genoeg en je maakt er zeker een goede kans mee. Succes!
Wij hebben een IUI poging gehad met 1miljoen. Mijn vriend was toen heel erg ziek en ze konden er niet meer van maken. Bij ons lag het niet zwanger worden aan de innesteling en niet de bevruchting, bij ons lag het dus niet aan het aantal zwemmers Veel succes ik hoop dat het raak is!!
Weinig zwemmers? 7,5 miljoen na bewerking vind ik hartstikke veel! Ik ben nu zwanger geworden van 4,5 miljoen en dat vonden ze al meer dan voldoende bij ons. Jij mag dus absoluut niet klagen Heel veel succes met de wachtweken!
Het is prima hoor, dat aantal zwemmers. Het is na opwerking he, dus alle dode en niet-goede zwemmers zijn er al uit, het is 7,5 miljoen toppertjes De keer dat ik zwanger werd, hadden wij het laagste aantal zwemmers ooit in onze IUI-carriere (nog 6 miljoen hoor)...het zegt echt niet alles dus!