Hi, Overal lees ik dat baby's maar een uur wakker kunnen zijn. Nou die van mij niet! Standaard iedere ochtend om 09.00 klaar wakker na de voeding. Slaapt zoals vandaag om 10.30 tot 11.15 en is vervolgens weer wakker tot de voeding van 12.00. 's Avonds om 19.00 precies hetzelfde, alleen dan wat korter wakker. Nachten slaapt hij wel 3/4 uur door en valt direct na de voeding in slaap. Is dit herkenbaar en al een teken van een dag en nachtritme? Gr. Roos
Die van mij deed met 2 weken overdag af en toe een slaapje van 10 minuten En nu, 6 weken, is ie overdag nog veel wakker.. Het zij zo.
Hihi, je titel is wat verwarrend als je die verkeerd leest. Dat je baby al 2 weken wakker was, las ik eerst. Wat natuurlijk niet kan, maar pas bij je beginpost viel het kwartje Maar lijkt me fijn dat ie nu al een dag-nachtritme heeft! Zolang hij tevreden is, is alles prima
Haha ja dat denk/verwacht ik ook (het is net iets te mooi om waar te zijn , maar op het CB zeggen ze weer dat dit ritme niet per se hoeft te veranderen. Het is eigenlijk al zo vanaf dag 1. Kraamhulp stond er ook van te kijken.
Lol!! Dacht idd het zelfde hahaha! Maar een duidelijk dag en nacht ritme met twee weken oud is super! Hadden wij hier niet... Sliep met 5 weken door (nacht is gelukkig nooit een probleem geweest) maar overdag was er geen ritme. Dit is er rond de 5 of 6 weken gekomen. Nu nog steeds wel het zelfde eigenlijk. Behalve dat ze nu sinds ruim een week ook na de fles van 19 slaapt tot 23!! Lekker van genieten en je merkt het vanzelf als het anders word.
Sterker nog, als ik hem niet wakker maak in de nacht slaapt meneer nog door tot de ochtend ook vrees ik! Maar omdat hij nog maar 2 weekjes is ga ik geen voedingen in de nacht overslaan.
Onze dochter had ook vanaf begin af aan een mooi ritme, de keren dat ze 's nachts langer dan een half uur wakker is geweest zijn op een hand te tellen. Geen garantie trouwens, onze jongste is de eerste 6 weken 's nachts bijna meer wakker geweest dan dat hij sliep. Maar ook dat is goed gekomen