Ik snap niks meer van mijn lichaam

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door chantal26, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb nu de 4e ronde clomid achter de rug.
    Afgelopen dinsdag ben ik naar ziekenhuis gewees, en heb daar een pregnyl spuit gezet.
    We hebben 3 dagen achter elkaar gemeenschap gehad.
    Maar sinds afgelopen vrijdag voelde ik me ineens niet lekker.
    Ik was met mijn moeder wezen winkelen we zijn al eerder naar huis gegaan omdat ik me niet zo lekker voelde, toen we eenmaal bij mijn ouders waren zei ze dat ik misschien even iets moest eten voordat ik naar huis ging ik had wat fruit gehad en een glas fris en toen ging het wel weer.
    Mijn vader zei ik rij toch eventjes achter jou aan want het is niet verantwoord om alleen te gaan rijden.
    Dus mijn moeder ging mee bracht me thuis en ging met mijn vader weer terug omdat ze bezoek kregen.
    Nou ik was nog net optijd binnen ik heb echt heel de wc onder gespuugd ik was zo misselijk.

Ik heb het hele weekend op de bank gelegen, en iedere keer als ik iets eet komt het er gewoon weer uit, nu nog.

Ik vindt het best raar dus heb naar mijn gyn gebeld ze zei het kunnen 2 dingen zijn of het is deze maand gelukt of je clomid en spuit werken heel heftig.

Stel dat ik zwanger ben is het dan nog niet te vroeg om dat voelen?
    Het probleem is dat je met clomid en pregnyl je eigelijk ook niet helemaal lekker voelt, maar de eerste 3 ronde's heb ik dat niet gehad. Ik had natuurlijk behoorlijk wat bijwerkingen maar niet meer rond deze tijd, toen viel het eigelijk wel mee.

Sorry voor mijn belachelijke lange verhaal :oops:
    Maar ik wil weten of er meer mensen hier zijn die al heel vroeg klachten kregen nog voor jullie nod.

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He Chantal, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Maar aan de andere kant kan het natuurlijk een goed teken zijn :D
    Pregnyl kan je soms heel erg voor de gek houden. Er zit tenslotte het zwangerschapshormoon in. Ik had bijv. de eerste 3x van de pregnyl overal last van. Vooral 6,7 en 8 dagen na pregnyl!
    Nu de afgelopen keer (11e) had ik nergens last van. Alleen de laatste paar dagen nare ongi gevoel.
    Stel als je bevrucht bent kan het zijn vanwege de innesteling.
    Meis...je moet nog eff geduld hebben.
    Ik duim voor je!

Liefs, waterlelie

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi hoi

ik zou ook denken dat het met een mogelijke innesteling te maken heeft, ik duim in ieder geval voor je!

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Als je dinsdag avond je pregnyl hebt gezet, is je eisprong dus donderdagochtend geweest.

Lijkt me wat vroeg om daar op vrijdag al misselijk te zijn. Je innesteling is pas 5 tot 10 dagen na je eisprong. Misschien is je eisprong dit keer wel heel heftig geweest, of je moet al ziek zijn van de bevruchting, maar dat heb ik nog nooit gehoord.

Ben erg benieuwd! Hoop voor je dat het uitzonderlijk vroege kwaaltjes zijn!

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Op de dag dat ik mijn pregnylspuit heb gezet heb ik diezelfde dag mijn eisprong gehad.
    Ik moest de volgende dag terug komen smorgens bij mijn gyn en toen was het eitje gesprongen.
    Dat komt omdat mijn eitje al 30 mm groot was, heeeeel groot dus.

Ik ben ook zo benieuwd.
    Bedankt voor jullie ontzettende lieve reactie's, ik ben blij dat dit forum bestaat.

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb geen antwoord voor je maar wil je even succes wensen, echt rot dat je je zo beroerd voelt. En wat een spannende dagen komen er nu aan zeg. Succes met het afwachten!

Gr. Cindy

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik voel me zo rot nu?
    Ontzettend veel last van mijn onderrug.
    Misselijk
    mijn eten komt de hele tijd naar boven.
    En ik heb een gloeiend hoofd maar heb het behoorlijk koud.
    Ik wou zo graag dat ik kon testen, maar dat kan pas over een week :(

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ow meis, ik hoop zo dat je zwanger bent...
    Ik helaas niet, ik ben 3 uur geleden ongi geworden :(

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ow wat balen voor je, had je ook symtonen dan? :(
    Ik hoop voor je dat de volgende ronde wel raak is.
    Ik moet nog een weekje wachten, wat zal die week lang duren.

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ik ga met de kerst weg dus ik zorg dat ik op 2 januari ongesteld word. dan gaan we met vol goede moed verder!

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb vanacht zoveel pijn in mijn onderrug gehad ik kon er gewoon niet van slapen :(

Deel Deze Pagina