eindelijk is ons gezinnetje dan na 13 weken compleet,onze kleine meid mag morgen mee naar huis. ik wou iedereen even bedanken voor de steun die heb gekregen hier.
yeah!gefeliciteerd! Ga lekker genieten van je moppie en je gezin. En hou jezelf in de gaten, want het kan er best in gaan hakken als alles straks weer wat rustiger is, merk ik nu ook. xxx
heyyyyyyyy van harte gefeliciteerd eindelijk dan lekker thuis niet meer heen en weer naar het ziekenhuis maar eindelijk in haar eigen bedje zoals het hoort lekker van genieten groetjes nathalie
idd ik ben daar ook wel een beetje bang voor omdat ik gewoon geen rust kan vinden,misschien nu :d zoooo slecht geslapen vanacht en nu is eindelijk de dag.
wat heerlijk dat je dochtertje naar huis mag. eindelijk je gezinnetje lekker bij elkaar! gefeliciteerd,geniet van je rijkdom! maar denk om je zelf en neem je rust als het nodig is. groetjes diana
Ik viel/val echt in een zwart gat. Ik heb sinds kort therapie en dat helpt. Gewoon naar je zelf luisteren en aan de bel trekken als het niet goed gaat. Dan kun je altijd de huisarts bellen. xxx
meid, wat fantastisch. eindelijk, geniet ervan. ik zal het ook nooit meer vergeten. de dag dat we hem mee naar huis mochten nemen. ik had natuurlijk ook niet geslapen 's nachts. bij mij kwam het pas veel later, het besef wat er allemaal is gebeud en gewoon geen rust kunnen vinden. ik zit daar nu nog middenin. ik liep de eerste twee maanden op een roze(blauwe) wolk. ik kon alles aan. nu is dat wel anders. nogmaals, heel veel plezier ervan en geniet heerlijk van je kleine meisje. groetjes.
Oh wat fijn meid! Gefeliciteerd! Lekker genieten nu....Ook ik zal de dag nooit vergeten toen ik Nova naar huis mocht nemen. Had laatt de dvd nog zitten kijken. Wat een dag! Hou jezelf goed in de gaten. Ik had net zoals pietdebby dat ik de eerste maanden op een roze wolk liep en daarna pas het beef had wat er allemaal gebeurd was. Maar goed dat is bij iedereen anders! Geniet ervan! Liefs Shir
wat fijn! probeer te genieten en je niet overal zorgen om te maken (zoals ik deed/doe). Ik ben er ook nog niet helemaal emotioneel gezien, maar het gaat wel steeds beter! Knuffel d'r lekker plat en go with the flow!